امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 77828
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, سیاسی, فرهنگ و هنر, گالری عکس تاریخ انتشار : 09 بهمن 1396 - 12:56 | | ارسال توسط :

جشن چهلمین بهار انقلاب در بابل + تصاویر

جشن چهلمین سال از پیروزی انقلاب اسلامی با حضور مسئولان شهرستان بابل برگزار شد.

به گزارش بابل نوین، ویژه‌برنامه دهه مبارک فجر با عنوان ” عطر انقلاب ” ظهر دوشنبه نهم بهمن در بابل برگزار شد.

 حجت‌الاسلام مجتبی روحانی امام‌جمعه بابل، قربانعلی‌ ولی‌زاده بورا فرماندار ویژه شهرستان، محسن کبودفیروزجایی شهردار، اعضای شورای شهر، روسای ادارات و دانش‌آموزان بابلی در سالن اجتماعات مدرسه پورنگ چهلمین سال از پیروزی انقلاب را جشن گرفتند.

جت‌الاسلام روحانی ضمن تبریک ایام دهه فجر اظهار کرد: انقلاب اسلامی مهم‌ترین وظیفه‌اش در برابر جوامع بشری و به ویژه در داخل ایران ایجاد بستر شکوفایی و امید است، رسالتی که انقلاب بر دوش دارد از نوع رسالت انبیاست.

وی با اشاره به شکوفایی بابل در دوران پس از انقلاب افزود: انقلاب اسلامی زمینه‌ساز رشد و شکوفایی نسل معاصر در شهرستان بابل شد و با ایجاد بسترسازی این شهرستان موفق شد در بخش‌های علوم پزشکی، علوم فنی رشد چشمگیری کند.

در ادامه این مراسم سیف‌الرضا شهابی عضو شورای اسلامی شهر بابل بیان کرد: من از سال ۱۳۴۲ به طور مستقیم و غیرمستقیم درگیر مبارزه با رژیم پهلوی بودم و آن دوران را کاملا احساس کردم بنابراین باید نکته‌ای را به جوانان اشاره کنم، اکنون که چهل سال از انقلاب اسلامی ما گذشت، شبکه‌های ماهواره‌ای تصاویری از زمان شاه پخش می‌کنند، در صورتی در دهه‌های ابتدایی انقلاب این کار را نکردند.

وی ادامه داد: تصویری که آنان نشان می‌دهند به گونه‌ای است که برخی امکان دارد حسرت آن دوران را بخورند اما این واقعیت نیست، می‌خواهند ادعا کنند در آن زمان مردم زندگی خوبی داشتند در صورتی که اینگونه نبود، جدیدا بیان کردند که در زمان شاه زن و مرد باهم برابر بودند، در دروغ بودن ادعاهایشان همین بس که در ولیعهدی‌شان خواهر و برادر سهم برابر نداشتند، نسل جوان اینها را نمی‌داند و نمی‌تواند تجزیه تحلیل کند، بنابراین تحت تاثیر قرار می‌گیرد.

این عضو شورای شهر خاطرنشان کرد: چهل سالگی زمان تکمیل عقل انسان است، اکنون که در چهلمین سال از پیروزی انقلاب قرار داریم امیدوارم انقلابمان روزبه‌روز بهتر شود، از گذشته درس بگیرم و برخی اشتباهات را انجام ندهیم، همچنین امیدوارم نسل جدید آگاه و بیدار باشد، آگاهانه قدم بردارد و در راه توسعه و پیشرفت ایران اسلامی تلاشی وافر کند.

در بخش دیگر این مراسم که با پخش از شبکه مازندران همراه بود، دانش‌آموزان به اجرای موسیقی پرداختند.

گفتنی‌است در پایان  جشن فوق، از تمبر یادبود چهلمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی ایران با تمثال امام راحل(ره)، مقام معظم رهبری و آیت‌الله روحانی(ره) توسط امام‌جمعه، فرماندار و شهردار بابل رونمایی شد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.