امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 29120
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, اقتصادی, گزارش تصویری تاریخ انتشار : 12 شهریور 1395 - 14:13 | | ارسال توسط :

جلسه ستاد بحران در فرمانداری ویژه بابل تشکیل شد

جلسه ستاد بحران شهرستان بابل با حضور مسئولان دستگاه‌های مربوطه برای بررسی و حل مشکلات ناشی از طوفان شب گذشته تشکیل شد.

اصلی ستاد بحران

به گزارش بابل نوین، درپی طوفان شب گذشته بابل که سرعت آن حدود۱۳۰ کیلومتر در ساعت تخمین زده شد جلسه ستاد بحران صبح امروز در سالن کنفرانس فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در ابتدای جلسه محمدتقی عباسپور فرماندار ویژه بابل اظهار کرد: همه مسئولان مربوطه باید در سطح شهرستان آمادگی لازم جهت بررسی و حل مشکلات مردم را داشته باشند و در این راه بخش‌داران بصورت مستقیم وارد عمل شوند.

وی افزود: باید در بررسی‌ها مشکلات عمومی مردم مانند آب و برق بصورت ویژه حل شود و بیشتر تمرکز باید بر روی اماکن عمومی، خدماتی و مناطق بزرگتر و در ادامه کار موارد جزئی هم مورد بازسازی قرار گیرد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه بابل ادامه داد:  ارائه سریع و دقیق گزارش خسارت از سوی بخش‌داران به فرمانداری با هماهنگی و ارتباط تلفنی با دهیاران، مسئولان بخشی انجام شود تا دغدغه‌های مردم کمتر و حضور مسئولان در مناطق خسارت دیده شده بسیار مهم است.

این مقام مسئول با اشاره به مشکلات مردم در مناطق روستایی و کم برخوردار از امکانات تصریح کرد: حتما با هماهنگی بهزیستی و کمیته‌امداد به مشکلات مردم محروم رسیدگی ویژه شود و هلال‌احمر در برآوردن نیازهای اولیه این دست از افراد بصورت اضطراری وارد عمل شود.

در ادامه جلسه مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان با گزارش‌دهی اولیه به بررسی موارد و مشکلات منعکس شده از سوی بخش‌داران، شهرداران و دهیاران پرداختند، در ادامه بنیاد مسکن شهرستان بابل موظف شد خسارات مربوط به اماکن تجاری، منازل شهری و روستایی را بصورت دقیق مورد بررسی قرار دهد.

گفتنی است در گزارشات اولیه مسئولان در ستاد بحران شهرستان بابل هیچ مورد فوتی اعلام نشده و تخریب کامل یک واحد مسکونی در علمدار بابل و یکی از پمپ‌بنزین‌های بخش لاله‌آباد (حمزه‌کلا شش‌پل) گزارش شده است و بیشترین مشکلات و خسارات وارده به ترتیب فروپاشی سقف منازل در روستاها، قطع آب و برق به علت تخریب تیرهای برق، شکستن درختان در سطح معابر و بسته شدن برخی از راه‌های ارتباطی بصورت محدود، از بین رفتن محصولات باغی و زراعی عنوان شده است.

۱

۲

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.