امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 50782
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 16 اسفند 1395 - 11:08 | | ارسال توسط :

حاضرم جهنم بروم اما تهمتی را که زده ام پس نمی گیرم/ بازخوانی تاریخ

به گزارش بابل نوین، روزنامه شهروند در بخشی از یک یادداشت،خاطره ای را در باره رد اعتبارنامه یک نماینده مجلس دوره اول منتشر کرده است. در این متن آمده است: در مجلس اول هنگامی که به اعتبارنامه‌های نمایندگان انتخاب‌شده رسیدگی می‌شد با اعتبارنامه یکی از آنان مخالفت شد. این فرد بعدا در سقوط هواپیما شهید شد. […]

به گزارش بابل نوین، روزنامه شهروند در بخشی از یک یادداشت،خاطره ای را در باره رد اعتبارنامه یک نماینده مجلس دوره اول منتشر کرده است.

در این متن آمده است:
در مجلس اول هنگامی که به اعتبارنامه‌های نمایندگان انتخاب‌شده رسیدگی می‌شد با اعتبارنامه یکی از آنان مخالفت شد. این فرد بعدا در سقوط هواپیما شهید شد. مخالفت با او با عنوان اتهامِ داشتن رابطه با سازمان مجاهدین خلق بود. اتهامی که او و همه کسانی که او را می‌شناختند، رد می‌کردند. ولی به دلیل فضای مجلس اعتبارنامه او رد شد.
جالب اینکه وی پس از چندی به سپاه رفت و در آن‌جا فعالیت می‌کرد و انسانی بسیار متعهد و انقلابی بود. چند ماه پس از رد اعتبارنامه وی، شخصی که بیشترین کوشش را در رد اعتبارنامه او انجام داده بود، متوجه اشتباهش می‌شود. به همین دلیل نزد ناقل این خبر می‌آید و اقرار می‌کند که اشتباه کرده است و چون ناقل خبر با آن نماینده‌ای که اعتبارنامه‌اش رد شده بود، روابط نزدیکی داشت از او می‌خواهد واسطه شود و از وی حلالیت بطلبد و او را ببخشد.
وقتی که این درخواست به آن فرد گفته می‌شود، می‌گوید هیچ شکایت و اعتراضی ندارم، مشروط بر این‌که وی از همان تریبونی که مرا به این اتهام ناروا متهم کرده، اعلام کند اشتباه کرده است. این درخواست منطقی را به آن نماینده می‌گویند. فکر می‌کنید پاسخ او چه بوده است؟ گفته حتی اگر جهنم هم بروم، حاضر نیستم جلوی مردم اقرار به چنین اشتباهی کنم.
منبع:عصرایران
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.