امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 79021
  پرینتخانه » مذهبی تاریخ انتشار : 28 بهمن 1396 - 14:28 | | ارسال توسط :

حجاب مانعی برای موفقیت زنان جامعه نیست

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به حضور زنان در صحنه های گوناگون جامعه و کسب موفقیت های بسیار، تأکید کرد که حجاب مانعی برای موفقیت زنان جامعه نیست.

به گزارش بابل نوین، فاطمه ذوالقدر، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، در خصوص دستاوردهای فرهنگی کشور  به فعالیت های حوزه زنان اشاره کرد و گفت: دستاوردهای فرهنگی شامل مسائل زیادی می‌شود که از جمله آنها می‌توان به حوزه‌های فعالیت زنان اشاره کرد.

ذوالقدر با بیان اینکه افزایش ورود دختران به دانشگاه‌ها و فارغ التحصیلان زن دانشگاهی نشان می‌دهد که اقدامات خوبی در این حوزه صورت گرفته است، افزود: آمارها نشان می‌دهد در زمینه آموزشی و تعالی علمی زنان از مردان پیشی گرفته‌اند.

نماینده مردم تهران در خانه ملت خاطر نشان کرد: به برابری فرصت‌های شغلی و رفع تبعیض جنسیتی به ویژه در دو دولت اخیر به خوبی پرداخته شده و در بسیاری از موارد سعی شده است که این برابری حاکم شود.

وی در این زمینه به صحبت‌های وزیر نفت اشاره کرد و اظهار داشت که امروزه شاهد حضور موفق زنان حتی در سکوهای نفتی، نیروگاه‌های برقی، هسته‌ای و اتمی هستیم و این حضور روز به روز پررنگ‌تر و چشمگیرتر شده است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا حجاب زن ایرانی مانعی برای موفقیت وی به شمار می‌رود یا خیر گفت: خیر، در این زمینه که زنان شغل داشته باشند و وارد دانشگاه شوند حجاب مانعی نخواهد بود.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.