امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 57095
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 26 اردیبهشت 1396 - 10:16 | | ارسال توسط :

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی، بیت المال را به بیت الحال تبدیل نکرد

امام جمعه موقت اهواز گفت: حجت الاسلام والمسلمین رئیسی طعم یتیمی و فقر را از کودکی چشیده و مثل دیگران نیست که از منصب سوء استفاده و بیت المال را به بیت الحال تبدیل کند.

به گزارش بابل نوین، حجت الاسلام والمسلمین میراحمدرضا حاجتی، امام جمعه موقت اهواز شامگاه دوشنبهدر اجتماع بزرگ مدافعان حرم حامی حجت الاسلام والمسلمین رییسی که در مسجد اعظم اهواز برگزار شد، با بیان اینکه تجمع ما برای اثبات باقی ماندن بر عهد و پیمان با ولایت علی(ع) و ولایت فقیه است، ابراز داشت: در انتخابات پیش رو براساس شاخصه های معرفی شده از شهدا نامزد مورد نظر را انتخاب می کنیم و اگر رأی نیاورد، به هر حال ما پیروز هستیم.

امام جمعه موقت اهواز گفت: جمهوری اسلامی راه خود را با قدرت ادامه و کسی جلودارش نخواهد داد؛ حال هر کس می خواهد در انتخابات پیش رو انتخاب شود؛ چون رابطه امام و امت قوی و حفظ خواهد شد و هیچ کس در برابر نظام اسلامی و خون شهیدان توان ایستادگی ندارد و به قول معروف هر کس با ما در افتاد، ورافتاد.

خطیب نماز جمعه اهواز با بیان اینکه نباید به کسی رأی دهیم که خواسته یا ناخواسته در مسیر تضعیف خون شهدا و قدرت جمهوری اسلامی گام بردارد، افزود: رئیس جمهور فعلی ساختارشکنی کرد، با اوباما تماس گرفت، به دشمن اعتماد و تعهداتی را در برجام قبول کرد و پیش از عمل دشمن به وعده هایش، هسته مرکزی رآکتور اراک را پر از بتن کرد و تسلیم فریب های دشمن شد.

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی با اشاره به اینکه روزانه خانواده های زیادی برای درخواست کار جهت فرزندانشان به ما مراجعه می کنند، بیان داشت: دولت در حل ابتدایی ترین مسائل از جمله بیکاری عاجز است و مسکن مهری را که تنها ۳۰ درصدش باقی مانده بود، رها کرد در حالی که از طریق آن فرصت های شغلی زیادی را می توانست، ایجاد کند.

وی با تأکید بر اینکه رأی به حجت الاسلام والمسلمین رییسی بازی دو سر برد است، تصریح کرد: حجت الاسلام والمسلمین رئیسی نماینده امام در دستگاه قضا بود، در این مدت نه مال مردم را خورد، نه بیت المال را به بیت الحال تبدیل کرد، نه زمین ها  و خانه ها را مصادره و نه از منصب خود سوءاستفاده کرد بلکه با یتیمی بزرگ شد و پاک مدیریت و زندگی و در آستان قدس رضوی تحولات عظیمی را ایجاد کرد.

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه رقبا در انتخابات حجت الاسلام والمسلمین رییسی را دست کم گرفته بودند، خاطرنشان کرد: در مناظره سوم رییس جمهور و معاون اولش در پاسخ به سؤال های مردمی هجمه بی سابقه ای را علیه سید محرومان به راه انداختند اما این هجمه نتیجه عکس برای آنها داشت و بر محبوبیت حجت الاسلام والمسلمین رییسی افزود.

خطیب نماز جمعه اهواز بیان کرد: استقبال های صورت گرفته از حجت الاسلام والمسلمین رییسی در تبریز، اصفهان و ساری را در مقایسه با روحانی ببینید که بهترین دلیل بر افزایش محبوبیت وی است.

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی با بیان اینکه برخی هنوز نسبت به اصل حضور در انتخابات تصمیمی نگرفته اند، ابراز داشت: دولت بلایی بر سر قشر محروم آورده است که اگر اسمشان یادشان بیاید، هنر کرده اند.

وی با اشاره به اینکه هر کدام از ما باید مردم را به حضور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح توجیه کنیم، اظهار داشت: چنین عملی وظیفه شرعی ما است و امروز شهدا از ما انتظار دارند که از خونشان دفاع کنیم و به فردی رأی دهیم که یاور رهبری باشد.

امام جمعه موقت اهواز در پایان گفت: آمریکایی ها و آمریکایی زده ها بدانند که خستگی و عقب نشینی خانوادهای شهدا، حزب الله و پیروان ولایت را نخواهند دید و چنین آرزویی را به گور خواهند برد./م

منبع: رسا

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.