امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 58820
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : 15 خرداد 1396 - 19:39 | | ارسال توسط :

حریف بعدی پرسپولیس در آسیا فردا مشخص می‌شود

قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا فردا برگزار خواهد شد و تنها نماینده کشورمان حریف بعدی خود را خواهد شناخت.

به گزارش بابل نوین، قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، فردا سه شنبه در کشور مالزی برگزار خواهد شد و هشت تیم حاضر در این مرحله از مسابقات، فردا به صورت رسمی حریفان خود را خواهند شناخت.

در منطقه غرب مسابقات، تیم پرسپولیس تهران به عنوان تنها نماینده فوتبال کشورمان در لیگ قهرمانان، باید در مرحله یک چهارم نهایی با یکی از سه تیم العین امارات یا الاهلی و الهلال عربستان روبرو شود که فردا مشخص خواهد شد کدامیک از این سه تیم حریف بعدی شاگردان برانکو در راه رسیدن به جمع چهار تیم پایانی لیگ قهرمانان در فصل ۲۰۱۷ خواهد بود.

پرسپولیس در صورتی که با العین روبرو شود، می‌تواند در یک بازی در تهران میزبان حریف خود باشد اما در صورت مواجهه با یکی از دو تیم عربستانی، به دلیل مسائل سیاسی موجود میان دو کشور، هر دو بازی رفت و برگشت در یک کشور ثالث برگزار خواهد شد.

مسئولان باشگاه پرسپولیس تاکنون به صورت رسمی محل میزبانی احتمالی خود از نمایندگان عربستانی را اعلام نکرده‌اند. این در حالی است که گفته می‌شود پرسپولیس یکی از سه کشور عمان، تاجیکستان و ترکمنستان را به عنوان مقصد نهایی خود انتخاب خواهند کرد.

همچنان لازم به ذکر است که در صورت پایدار ماندن اختلافات رخ داده میان عربستان و قطر که منجر به قطع روابط سیاسی دو کشور شده است، کشور قطر نیز میزبانی نمایندگان عربستان در بازی مقابل پرسپولیس را برعهده نخواهد گرفت./م

منبع: نود

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.