امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 60004
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : 01 تیر 1396 - 19:13 | | ارسال توسط :

حسینی: کشورهای عربی در راستای اهداف صهیونیست‌ها گام برمی‌دارند

به گزارش بابل نوین، “سید محمد حسینی” عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در ارتباط با ظلم و ستم رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین اظهار داشت: در سال ۱۹۴۷ با شکل‌گیری توطئه‌ای، یک ظلم تاریخی در حق مردم فلسطین صورت گرفت و میلیونها نفر توسط صهیونیستها به این کشور آمدند. وی افزود: […]

به گزارش بابل نوین، “سید محمد حسینی” عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در ارتباط با ظلم و ستم رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین اظهار داشت: در سال ۱۹۴۷ با شکل‌گیری توطئه‌ای، یک ظلم تاریخی در حق مردم فلسطین صورت گرفت و میلیونها نفر توسط صهیونیستها به این کشور آمدند.

وی افزود: روحیه زیاده خواهی و ظلم تاریخی رژیم غاصب صهیونیستی باعث آواره شدن میلیونها نفر ازمردم مظلوم این کشور شد.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تصریح کرد: صهیونیستها به اشغال فلسطین اکتفا نکردند و به چندین کشور مسلمان دیگر نیز تجاوز کردند و در ادامه خواهان تحقق شعار واهی از دجله تافرات بودند، اما خوشبختانه پس از پیروزی انقلاب اسلامی توسعه طلبی های آنان متوقف شده و برای پیشبرد اهداف خود دچار مشکل شدند.

حسینی بیان داشت: متاسفانه همکاری سردمداران برخی از کشورهای مسلمان باعث ایجاد تشویش در فلسطین و کشورهای اسلامی و ایجاد دشواری و مصائب برای آنان شده است، همان‌گونه که افراد بی پناهی که در غزه و کرانه باختری به سر می‌برندو روز به روز عرصه بر آنان تنگ‌تر می‌شود.

وزیر سابق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: کشورهای عربی نه تنها از مردم فلسطین دفاع نمی‌کنند بلکه آشکارا و همسو با اهداف رژیم صهیونیستی گام برمی‌دارند؛ سفر اخیر ترامپ رئیس جمهور آمریکا به کشورهای عربی نیز نمونه همکاری آنها با کاخ سفید در جهت پیشبرد اهداف اسرائیل است.

وی افزود: کشورهای عربی تمام توان خود را در جهت نابودی جمهوری اسلامی قرار داده اند در حالی که ایران حامی بزرگ مردم ستم‌دیده فلسطین، حزب الله و محور مقاومت است که در خط مقدم علیه رژیم صهیونیستی می‌جنگد.

حسینی گفت: خوشبختانه جبهه مقاومت فعالیت‌های بسیار موثری را در جهت ریشه‌کن سازی رژیم غاصب صهیونیستی به مرحله اجرا درآورده است و امیدواریم که این مساله باعث دست‎یابی فلسطینیان به شرایط بهتری شود.

عضو جبهه یکتا اظهار داشت: امسال در عین حال که از مردم مظلوم فلسطین دفاع می‌کنیم، مواضع ظالمانه آل سعود و حامیان غربی آن را نیز محکوم خواهیم کرد و امیدواریم که این حمایت بتواند آثار خوبی را بر افکار عمومی داشته باشد.

حسینی تصریح کرد: امیدوارم محوریت حمایت از فلسطین و ظلم ستیزی نسبت به رژیم اشغالگر قدس، باعث وحدت جهان اسلام شود زیرا هیچکس تردید ندارد که ۷۰ سال چه جنایتی در حق مردم فلسطین صورت گرفته است.

وزیر سابق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: تمامی تلاش غرب آن است که وحدت میان مسلمانان از بین برود، اما آخرین جمعه رمضان یادآور این مساله است که باید در کنار هم از مظلومیت مردم فلسطین دفاع کنند.

 

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.