امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 82982
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار مازندران, سخن سردبیر, گالری عکس, گزارش تصویری تاریخ انتشار : 03 مرداد 1397 - 12:48 | | ارسال توسط :

تجربه‌ تازه بابلی‌ها با حضور استاندار در ملاقات مردمی فرمانداری

استاندار مازندران با حضور سرزده در جلسه ملاقات مردمی فرمانداری ویژه بابل و بررسی مسائل این شهرستان از نزدیک در جهت رفع مشکلات گام برداشت.

به گزارش بابل نوین، همزمان با برگزاری جلسات ملاقات مردمی فرمانداری ویژه بابل محمد اسلامی استاندار مازندران با حضور در این شهرستان از نزدیک با مشکلات مردم  آشنا و دستورات لازم را جهت برطرف کردن مشکلات صادر کرد.

در این سفر کاری چند ساعته نبیان معاونت عمرانی، مظفری مدیرکل روابط عمومی و عسگری مشاور استاندار مازندران نیز ایشان را همراهی کردند و در دیدارهای مردمی نزدیک به ۱۵۰ مورد ملاقات طی سه ساعت انجام که با حضور حجت‌الاسلام مجتبی روحانی امام جمعه بابل در کنار ولی‌زاده فرماندار ویژه این شهرستان بر تسریع در کار مراجعین و پویایی این جلسه ملاقات مردمی افزوده شد.

گفتنی است در ابتدای ورود استاندار مازندران به فرمانداری بازدیدی از میز خدمت و بعد از این برنامه جلسه نشست مسئولان شهرستان بابل پیرامون مسئله زباله، پسماند و برخی دیگر از مشکلات شهرستان بابل برگزار و در نهایت این سفر چند ساعته به بازدید از مراحل ساخت ساختمان اداری و جایگاه ویژه، تجهیز جایگاه تماشاچیان و بررسی مشکلات مجموعه هفت تیر بابل منتهی گشت.

عکاسان: سیدرضا مقیمیجعفر قادری

 

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.