امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 79466
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 06 اسفند 1396 - 10:12 | | ارسال توسط :

حضور گردشگران نوروزی در مازندران برای ۴۰ هزار نفر اشتغال ایجاد می‌کند

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: حضور گردشگران نوروزی در این استان برای بیش از 40 هزار نفر ایجاد اشتغال می‌کند.

به گزارش بابل نوین، دلاور بزرگ‌نیا بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات سفر نوروزی که با حضور علی نبیان معاون عمرانی استاندار و جلیل هریس‌چی مشاور استاندار مازندران در امور گردشگری برگزار شد، اظهار کرد: در نوروز ۹۶ آنچه از دستگاه‌های اجرایی خواسته شده است به خوبی انجام شده و خدمات آنها قابل تقدیر است.

وی با اشاره به اهمیت اقتصاد گردشگری در مازندران، افزود: وقتی ۱۲ میلیون نفر را در استان حاضر می‌بینید(ایام نوروز) که خدمات خوبی را نیز دریافت می‌کنند؛ در بخش اقتصادی نیز برای مازندران آورده دارند به‌طوری که از این طریق بیش از ۴۰ هزار نفر در مازندران در ازای خدماتی که می‌دهند سود می‌برند و برای آنها اشتغال‌زایی می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: انتخاب شهرها و روستاهای برتر در بخش گردشگری را نیز در سال ۹۷ همچون سال گذشته داریم زیرا سبب افزایش کیفیت خدمات و رقابت سالم در ارائه خدمات می‌شود.

بزرگ‌نیا بیان کرد: در نوروز ۹۷ هیچ‌گونه افزایش نرخ حمل و نقل عمومی، هوایی و ریلی را نداریم و این خبر مسرت‌بخشی است که براساس تصمیمات دولت گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه در شهرهای ساری، نوشهر و رامسر نمایشگاه‌های صنایع دستی پُررنگ‌تر از سایر شهرستان‌ها برگزار می‌شود، اظهار کرد: شهرداری‌ها باید همکاری کنند، در بحث پارکینگ بعضاً مشکلاتی وجود دارد که باید حل شود و نباید رفت و آمد مختل شود.

به گزارش فارس، در ادامه این نشست، برخی از نمایندگان یا مسؤولان کمیته‌های ۱۲ گانه ستاد تسهیلات سفر مازندران به بیان عملکردها و پیشنهادت خود با توجه به تجربیات سال‌های گذشته پرداختند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.