امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 81571
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 31 فروردین 1397 - 11:58 | | ارسال توسط :

حضور ۵ بازیکن السد و غیبت پورعلی گنجی در تیم منتخب فصل لیگ قطر

به گزارش بابل نوین، رقابت های لیگ ستارگان قطر درحالی با قهرمانی الدحیل به پایان رسید که السد با ۴۹ امتیاز در رده دوم قرار گرفت و الریان سوم شد. همچنین الغرافه که مهدی طارمی را در اختیار دارد، در رده چهارم جای گرفت و الخور با سروش رفیعی ۲۴ امتیاز کسب کرد و هشتم شد. […]

به گزارش بابل نوین، رقابت های لیگ ستارگان قطر درحالی با قهرمانی الدحیل به پایان رسید که السد با ۴۹ امتیاز در رده دوم قرار گرفت و الریان سوم شد. همچنین الغرافه که مهدی طارمی را در اختیار دارد، در رده چهارم جای گرفت و الخور با سروش رفیعی ۲۴ امتیاز کسب کرد و هشتم شد.

بهترین جایگاه برای بازیکنان ایرانی شاغل در فوتبال قطر ( مرتضی پورعلی گنجی – مهدی طارمی – سروش رفیعی ) به مدافع تیم ملی فوتبال بازمی گردد که همراه با شیرهای قطری ( لقب السد ) در رده دوم قرار گرفت و در جدول گروه بندی لیگ قهرمانان هم در گروه C پایین تر از پرسپولیس جای گرفت و باید در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف الاهلی عربستان برود.

همچنین الغرافه هم با حضور مهدی طارمی، با حذف از گروه A لیگ قهرمانان در جدول لیگ ستارگان در رده چهارم قرار گرفت و نتوانست انتظارات هوادارانش را برآورده سازد. الخور هم که سروش رفیعی را در اختیار داشت، در جدول ۱۲ تیمی لیگ ستارگان، با ۲۴ امتیاز هشتم است و باید دید آیا هافبک سابق تیم ملی در این تیم می ماند یا خیر؟

حضور ۵ بازیکن السد و غیبت پورعلی گنجی در تیم منتخب فصل لیگ قطر

سازمان لیگ قطر، چند روز پیش ، برترین‌ های این رقابت ها را در پست های دروازه بان، دفاع وسط، دفاع راست، دفاع چپ، هافبک دفاعی، هافبک هجومی، هافبک راست، هافبک چپ و مهاجم نوک مشخص کرد که نام مرتضی پورعلی گنجی در میان نامزدهای دفاع وسط به چشم می خورد.

همچنین ساعتی پیش، این سازمان تیم منتخب فصل ۲۰۱۷ – ۲۰۱۸ لیگ قطر را انتخاب کرد که هرچند نام، مرتضی پورعلی گنجی، مدافع ملی پوش کشورمان و عضو باشگاه السد در میان نامزهای بهترین مدافع وسط بود اما نتوانست در این تیم قرار بگیرد و اما از تیم السد، ژاوی هرناندز، عبدلکریم حسن، پدرو میگوئل، حامد اسماعیل، بغداد بونجاح و حسن الهیدوس حضور دارند.

همچنین از الدحیل و اریان هم در این تیم نماینده دارند.

/باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.