امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 59840
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, مصاحبه و گفتگو تاریخ انتشار : 01 تیر 1396 - 13:40 | | ارسال توسط :

سیلی موشکی سپاه به داعش و راهپیمایی روز قدس در راستای دفاع از مظلومان عالم است

فرمانده سپاه بابل گفت: روز قدس روز حمایت از مظلومان عالم است و حمله اخیر فرزندان ایران اسلامی در نیروی هوا فضای سپاه در واقع دفاع از مظلومیت مردم ایران، سوریه، عراق، فلسطین و دیگر کشورهای اسلامی است.

 

به گزارش بابل نوین، سرهنگ علی‌اکبر محمدپور فرمانده سپاه بابل در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به فرارسیدن روز قدس اظهار کرد: ان‌شاالله مردم ما مانند تمام صحنه‌های حساس انقلاب اسلامی از جمله انتخابات گذشته با غیرت و درک مثال‌زدنی که در عرصه سیاسی دارند در این روز با راهپیمایی و فریادهای خود دشمن را ناامید سازند.

وی افزود: مردم ایران همواره پای آرمان‌های خود ایستاده‌اند و دیدید که وقتی تروریست‌های داعش به مجلس شورای اسلامی حمله کردند چگونه یک‌دل با یکدیگر وحدت را حفظ و در مقابل این تهدیدات هراسی به دل راه ندادند.

فرمانده سپاه بابل ادامه داد: در روز قدس نیز با حضور حداکثری و بسیار پررنگ همه آحاد مردم از بسیجیان، کسبه و مسئولین ان‌شاالله همگی یک‌صدا خوشحالی‌مان از دفاع و سیلی موشکی ایران به داعش را با شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا نشان خواهیم داد.

این مقام مسئول تصریح کرد: هرچه زمان می‌گذرد دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران وقیح‌تر می‌شوند و در این وضعیت وظیفه ما این است که به دشمنان ثابت کنیم بنا به فرموده امام‌خمینی(ره) با استواری و استقامت پای آرمان‌ها و نظام خود ایستاده‌ایم و خواهیم ایستاد.

وی افزود: روز قدس روز حمایت از مظلومان عالم است و حمله اخیر فرزندان ایران اسلامی در نیروی هوا فضای سپاه در واقع دفاع از مظلومیت مردم ایران، سوریه، عراق، فلسطین و دیگر کشورهای اسلامی است که ناجوانمردانه از سوی دشمنان اسلام یعنی داعشیان به سرکردگی آمریکای جهان‌خوار، رژیم غاصب اسرائیل و آل‌سعود ملعون مورد تجاوز قرار گرفته‌اند بود.

محمدپور در پایان گفت: همه ملت ایران با حضور در راهپیمایی روز قدس مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام و نظام مقدس ایران اسلامی خواهیم زد و نشان خواهیم داد همچنان پای انقلاب ایستاده‌ایم.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.