امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Monday, 6 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 83239
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, سیاسی تاریخ انتشار : 18 مرداد 1397 - 13:18 | | ارسال توسط :

خبرنگاران برای عبور از شرایط کنونی به مسئولان کمک کنند/جایگاه مجلس باید حفظ شود

نماینده مردم بابل در مجلس گفت: مجلس حامی مردم و ارزش‌هاست و به دولت در شرایط فعلی کمک می‌کند اما ما نیازمند خبرنگارانی هستیم تا با روشنگری و حمایت همه با هم از این شرایط سخت را عبور کنیم.

به گزارش بابل نوین، حسین نیازآذری صبح امروز در جمع اهالی رسانه شهرستان با تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران برای ترویج فرهنگ پرسش‌گری در تلاش هستند، پویایی و نشاط جامعه توسط خبرنگاران صورت می‌گیرد.

وی افزود: باید شرایط امروز کشور به فرصت تبدیل گردد، درست است دشمن به بهانه هسته‌ای به ما فشار آورد و متاسفانه در نیمه راه برجام رئیس‌جمهور آمریکا شرایطی ایجاد کرد که این مسائل به فرصت تبدیل شد و باید از ظرفیت‌های داخلی در جهت شکوفایی جامعه استفاده شود.

نماینده مردم بابل با برشمردن جایگاه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مجلس حامی مردم و ارزش‌هاست و به دولت در شرایط فعلی کمک می‌کند اما ما نیازمند خبرنگارانی هستیم تا با روشنگری و حمایت همه با هم از این شرایط سخت را عبور کنیم.

این مسئول تصریح کرد: مردم قدردان زحمات خبرنگاران هستند، ما هم مانند خبرنگاران در مجلس از وزرا یا رئیس جمهور و دیگر مسئولان سوال می‌کنیم و در مورد اخیر این اتفاق برای وزیر کار افتاد که بنده بنا بر وظیفه نظارتی در چارچوب قانون اساسی طرح سوال از وزیر محترم را امضا کردم که سرانجام با عدم رای اعتماد مجلس برکناری وزیر مربوطه را رقم زد.

نیازآذری گفت: حتی در شرایط کنونی سوال از رئیس‌جمهور حق نمایندگان بود و جمعی از نمایندگان احساس کردند باید سوال شود و این مسئله روند طبیعی خود را طی کرد که منتظر حضور ایشان در صحن مجلس هستیم.

وی با اشاره به انتقاد حجت‌الاسلام روحانی امام جمعه بابل از پشت تریبون نمازجمعه به برخی از نمایندگان مجلس اظهار کرد: سخنان امام جمعه بابل در جای خودش قابل بررسی است و انتقاد حق همه هست، آنچه در خطبه امام جمعه بابل مجلس را نگران کرد مطالب بیان شده و الفاظ گفته شده است، برخی از آقایان دنبال طونار و شکایت بودند، ما دخالت کردیم و جایگاه امام جمعه را مطرح کردیم.

نماینده مردم بابل در مجلس تاکید کرد: این نگاه کاسب‌کارانه با‌ مجلس مغایرت دارد و نمایندگان مجلس که قدرت از مردم به آن‌ها داده شده جایگاهشان باید حفظ شود البته نمایندگان هم باید قدردان این حمایت ها باشند.

نیازآذری یادآور شد: در فرایند بحث‌های نظارتی این‌گونه که نگاه کاسب‌کارانه مطرح می‌شود نیست، ما دنبال مطالبات مردمی هستیم و منافع فردی مطرح نیست که در این زمینه پیگیری هایی مانند پروژه راه اهن و معدن ذغال سنگ گلیران، بهترین معدن ایران  از این رو پیگیری شده است که امیدواریم به سرانجام برسد.

وی در پایان گفت: مردم تعدادی از روستاهای بابل که از این شهرستان جدا شدند مانند نشل و عزیزک برای الحاق مجدد به بابل درخواست دادند و در کنار این مسئله پیگیر سدسجادرود هستیم تا منابع آبی منطقه را از این وضعیت نامطلوب خارج کنیم.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.