امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 42952
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, سخن سردبیر, مصاحبه و گفتگو تاریخ انتشار : 14 دی 1395 - 10:52 | | ارسال توسط :

خدمات بسیج دانشجویی در اردوهای جهادی هیچ‌گاه از خاطر مردم فراموش نخواهد شد

فرمانده سپاه بابل گفت: زحمات دانشجویان متعهد و دلسوز بسیجی ایران اسلامی در عرصه‌های علمی، فرهنگی و اردوهای جهادی هیچ‌گاه از خاطر مردم این کشور فراموش نمی‌شود.

به گزارش بابل نوین، سرهنگ علی‌اکبر محمدپور فرمانده سپاه ناحیه بابل اردوهای جهادی را حرکت انقلابی بسیج دانشجویی نامید و در مصاحبه با خبرنگار ما اظهار کرد: زحمات دانشجویان متعهد و دلسوز بسیجی ایران اسلامی در عرصه‌های علمی، فرهنگی و اردوهای جهادی هیچ‌گاه از خاطر مردم این کشور فراموش نمی‌شود.

وی افزود: در تاریخ ایران همیشه افرادی بودند که با کار خیر در کنار عمل صالح بدون هیچ چشم‌داشتی برای محرومان و مستضعفان قدم بر داشته و تلاش کردند، اردوهای جهادی نیز از این دست کارهاست.

فرمانده سپاه بابل ادامه داد: دانشجویان با حضور در اردوهای جهادی درس آزاداندیشی و آزادمردی در عرصه خدمت به مردم را  در عمل فرا می‌‌گیرند و از این رهگذر هم خدمات این عزیزان برای کشور ماندگار است هم خودسازی آینده‌سازان ایران اسلامی کامل می‌شود.

این مقاام مسئول تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب با کلام مثال‌زدنی و دوراندیشی همیشگی بیان کرد” امید من به شما جوانان انقلابی است” و این کلام مبارک نشان می‌دهد چه ظرفیت عظیمی در بین دانشجویان و جوانان انقلابی کشور وجود دارد و باید در جهت اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی که اصلی‌ترین آن زمینه‌سازی برای ظهور امام عصر(عج) است استفاده شایسته کرد.

سرهنگ محمدپور با اشاره به تلاش مسئولان و اعضای بسیج دانشجویی شهرستان بابل در عرصه‌های جذب، تلاش علمی و اردوهای جهادی گفت: خداوند را شاکریم که بسیج دانشجویی شهرستان بابل توانست در جایگاه نخست عرصه خدمت‌رسانی به مردم و محرومین که یکی از دغدغه‌های اصلی رهبری انقلاب است قرار گیرد و امیدواریم در این مسیر موفقیت‌های بیشتری در مسیر محرومیت زدایی مردم منطقه انجام شود.

وی در پایان یادآور شد: از خود گذشتگی و معرفت بالای شهدای ایران اسلامی می‌تواند الگوی مناسبی برای بسیجیان عزیزمان در خدمت‌رسانی درست و بی ریا به محرومان باشد و از این منظر باید بر زحمات این عزیزان در عرصه علمی و جهادی آفرین گفت.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.