امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 81478
  پرینتخانه » مذهبی تاریخ انتشار : 28 فروردین 1397 - 16:40 | | ارسال توسط :

خدمت‌رسانی امامزادگان استان تهران به مدعوین مسابقات بین المللی قرآن کریم

به گزارش بابل نوین، سیدمهدی شرفی مدیر کمیته طه سی و پنجمین دوره از مسابقات بین المللی قرآن کریم درخصوص روند برگزاری مسابقات گفت: از ماه های پیش مباحث ستادی بخش سی و پنجمین دوره مسابقات را در ستاد مرکزی و عالی به بحث گذاشته شد و موضوعات مد نظر کمیته ها قرار گرفت و بعد […]

به گزارش بابل نوین، سیدمهدی شرفی مدیر کمیته طه سی و پنجمین دوره از مسابقات بین المللی قرآن کریم درخصوص روند برگزاری مسابقات گفت: از ماه های پیش مباحث ستادی بخش سی و پنجمین دوره مسابقات را در ستاد مرکزی و عالی به بحث گذاشته شد و موضوعات مد نظر کمیته ها قرار گرفت و بعد از تصمیمات ستاد عالی از روز دوازدهم فروردین تیم اجرایی دکور، صحنه، نور و پشتیبانی، با حضور بیش از ۱۰۰ نفر در مصلی تهران مشغول به کار شدند.

وی در ادامه بیان کرد: یکی از اقدامات جدید در این دوره از مسابقات حضور و فعالیت امامزادگان استان تهران در طول این رویداد قرآنی است، که برای آنها ایستگاه های صلواتی، غرفه های خیمه های معرفتی به منظور خدمت رسانی به مهمانان قرآنی در نظرگرفته شده است.

شرفی در پایان اظهار کرد: از جمله نکات مهم در سی و پنجمین دوره از مسابقات بین المللی قرآن حضور بالقوه نهادهای استانداری، شهرداری، سازمان زیباسازی شهر، بسیج، سپاه و .. است، که مشارکت خوبی با ما در سازمان اوقاف و امور خیریه داشتند.

/باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.