امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 63146
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 16 مرداد 1396 - 15:10 | | ارسال توسط :

خرید تضمینی گندم به ۸ میلیون و ۲۹۰ هزارتن رسید

به گزارش بابل نوین،حسن عباسی معروفان معاون داخلی بازرگانی دولتی با اشاره به آخرین وضعیت خرید تضمینی گندم اظهار داشت: تا به امروز ۸ میلیون و ۲۹۰ هزار تن گندم با ارزش بالغ بر ۱۱ هزار میلیارد تومان از گندمکاران ۳۱ استان کشور خریداری شد. وی خوزستان با یک میلیون و ۳۵۳ هزارتن، گلستان با […]

به گزارش بابل نوین،حسن عباسی معروفان معاون داخلی بازرگانی دولتی با اشاره به آخرین وضعیت خرید تضمینی گندم اظهار داشت: تا به امروز ۸ میلیون و ۲۹۰ هزار تن گندم با ارزش بالغ بر ۱۱ هزار میلیارد تومان از گندمکاران ۳۱ استان کشور خریداری شد.

وی خوزستان با یک میلیون و ۳۵۳ هزارتن، گلستان با یک میلیون و ۱۰۲ هزارتن و فارس با ۹۰۰ هزارتن را از استان های تولیدکننده برتر گندم دانست.

عباسی معروفان ادامه داد: تا کنون ۵٫۵ میلیارد تومان معادل ۵۰ درصد بهای گندم های تحویلی پرداخت و مابقی طبق قانون با کمی تاخیر به حساب کشاورزان واریز خواهد شد.

به گفته معاون داخلی بازرگانی دولتی تا پایان فصل خرید پیش بینی می شود که خرید تضمینی گندم به ۹٫۵ تا ۱۰ میلیون تن برسد.

عباسی معروفان در خصوص وضعیت خرید دانه های روغنی بیان کرد: تا به امروز بیش از ۱۸۱ هزارتن کلزا، ۷ هزارتن گلرنگ و ۶۵۰ تن آفتابگردان با ارزش ۵۳۰ میلیارد تومان از کشاورزان ۳۱ استان خریداری شد.

این مقام مسئول رقم پرداختی بابت خرید دانه های روغنی را ۴۷۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: این رقم معادل ۹۰ درصد دانه های روغنی خریداری شده و مابقی مطالبات کشاورزان پس از درج در سامانه پرداخت خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تا پایان فصل میزان خرید دانه های روغنی به بیش از ۴۵۰ هزارتن خواهد رسید، بیان کرد: این امر بیانگر افزایش صد درصدی تولید نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.