امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Monday, 6 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 63562
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 22 مرداد 1396 - 18:34 | | ارسال توسط :

خیز دوباره قیمت گوشت گوسفندی در بازار/عرضه گسترده گوشت وارداتی آغاز شد

به گزارش بابل نوین، علی اصغر ملکی رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی از افزایش ۵۰۰ تومانی نرخ گوشت داخلی در بازار خبر داد و گفت: در حال حاضر هر کیلو شقه گوسفند داخلی بدون دنبه با نرخ ۴۰ تا ۴۱ هزار تومان به مغازه دار و ۴۲ تا ۴۳ هزار تومان به مشتری عرضه می‌شود. وی افزود: […]

به گزارش بابل نوین، علی اصغر ملکی رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی از افزایش ۵۰۰ تومانی نرخ گوشت داخلی در بازار خبر داد و گفت: در حال حاضر هر کیلو شقه گوسفند داخلی بدون دنبه با نرخ ۴۰ تا ۴۱ هزار تومان به مغازه دار و ۴۲ تا ۴۳ هزار تومان به مشتری عرضه می‌شود.

وی افزود: از امروز تمامی غرفه های میادین میوه و تره بار و فروشگاه های زنجیره ای تنها موظف به عرضه گوشت گرم وارداتی با نرخ مصوب ۳۳ هزار تومان هستند.

ملکی ادامه داد: براساس تفاهمات به مدت یکسال در سطح گسترده ای گوشت با کیفیت استرالیایی در اختیار توزیع کنندگان استان قرار می‌گیرد.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با اشاره به وضعیت تقاضا در بازار بیان کرد: با توجه به روزهای پایانی ماه و نوسانات نرخ گوشت داخلی در بازار، قدرت خرید مردم کاهش یافته است.

به گفته وی با توجه به عرضه گوشت های وارداتی با کیفیت در سطح شهر انتظار می رود که نرخ گوشت داخلی در بازار کاهش یابد.

ملکی نرخ خرید هر کیلو دام زنده را به طور عمده در میادین ۱۷ تا ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام کرد و اظهار داشت: با توجه به تدابیر اندیشیده شده در سطح استان و اختلاف ۱۰ هزارتومانی قیمت گوشت وارداتی با داخلی پیش بینی می شود که در بازار عید قربان ، نوسان خاصی اتفاق نیافتد.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.