امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Wednesday, 1 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 70741
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, فرهنگ و هنر, مذهبی, نماز،نماز جمعه، قرآن تاریخ انتشار : 26 آبان 1396 - 15:02 | | ارسال توسط :

درد مردم کرمانشاه بی‌نظمی و بی‌کفایتی مسئولان است نه فقط سرما/ آوار سیاسی‌بازی برخی بیشتر از آوار زلزله است

امام‌جمعه بندپی‌شرقی گفت: درد مردم کرمانشاه بی‌نظمی و بی‌کفایتی مسئولان است نه فقط سرما، خوشبختانه بسیج، ارتش و سپاه با ورود به عرصه و خدمت‌رسانی به مردم آبروداری کردند وگرنه از مسئولان آبی گرم نمی‌شود

به گزارش بابل نوین، حجت‌الاسلام محمد پوررمضان در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته بندپی‌‌شرقی ضمن تاکید بر تمسک به اهل‌بیت اظهار کرد: پیامبر اکرم(ص) بر ارتباط با اهل بیت بسیار تاکید داشتند و فرمودند در قیامت افرادی که در ارتباط تنگاتنگ با اهل بیت باشند با شفاعت ایشان وارد بهشت خواهند شد.

وی با اشاره حادثه زلزله در غرب کشور افزود: در جریان زلزله کرمانشاه افراد زیادی فوت  و روانه بیمارستان شدند و با فرارسیدن سوز و سرما نیز نیاز به پتو و … احساس می‌شود، اما نکته اصلی در این حادثه تنها این نیست، درد مردم کرمانشاه بی‌نظمی و بی‌کفایتی مسئولان است نه فقط سرما، خوشبختانه بسیج، ارتش و سپاه با ورود به عرصه و خدمت‌رسانی به مردم آبروداری کردند وگرنه از مسئولان آبی گرم نمی‌شود.

این مسئول ادامه داد: رییس‌جمهور، معاون اول و دیگر مسئولان حداقل زمانی هم که وارد جریان زلزله شدند نباید حرف از حاشیه می‌زندند، چرا باید باید با تاکید بر ایرادات مسکن مهر حاشیه درست می‌کنند، مسئولان به جای دوای درد مردم درد درست نکنند.

امام‌جمعه بندپی‌شرقی تصریح کرد: در رودبار، بم زلزله امد و نزدیک به ۳۲ هزار کشته داشتیم آن هم با شدت کمتری، اما در این حادثه اخیر با شدت بیشتر تنها ۴۳۰ کشته، با مقایسه ریشتر کدام حادثه کشته بیشتری داشت؟ حاشیه‌سازان چرا انصاف ندارند؟

حجت‌الاسلام پوررمضان گفت: در میان مشکلات مردم، آوار سیاسی‌بازی برخی بیشتر از آوار زلزله است، این بی‌انصافی نیست که همیشه مشکلات را به گردن دولت قبل بی‌اندازیم؟

وی با اشاره به ویرانی بیمارستان تازه تاسیس شده در کرمانشاه افزود: مسئولان به خودشان بیایند و دست از این بازی‌های کثیف سیاسی بردارند، اگر کمی انصاف داشته باشند بیمارستانی که در فروردین ۹۶ و در دولت روحانی افتتاح و حالا ویران شد را هم می‌بینند.

خطیب جمعه بندپی‌شرقی اذعان کرد: رهبر معظم انقلاب بر کمک‌رسانی به هموطنان زلزله‌زده تاکید کردند و بیان داشتند که حتی اگر می‌توانیم غبار غم را از سر و صورتشان بزداییم.

پوررمضان در پایان گفت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری این حادثه نیز میدان آزمایش مسئولان است اما باید دقت کنیم که ممکن برخی در این امتحان مردود شوند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.