امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 16602
  پرینتخانه » اخبار بابل, سخن سردبیر تاریخ انتشار : 31 مرداد 1394 - 14:14 | | ارسال توسط :

دزدان مطب پزشک بابلی دستگیر شدند

شش مرد که شبانه با ورود به مطب یک پزشک در شهرستان بابل، پول و دستگاه‌های پزشکی او را سرقت کرده بودند، قبل از اجرای نقشه دومین سرقت خود دستگیر شدند. شش مرد که شبانه با ورود به مطب یک پزشک در شهرستان بابل، پول و دستگاه‌های پزشکی او را سرقت کرده بودند، قبل از […]

شش مرد که شبانه با ورود به مطب یک پزشک در شهرستان بابل، پول و دستگاه‌های پزشکی او را سرقت کرده بودند، قبل از اجرای نقشه دومین سرقت خود دستگیر شدند.

شش مرد که شبانه با ورود به مطب یک پزشک در شهرستان بابل، پول و دستگاه‌های پزشکی او را سرقت کرده بودند، قبل از اجرای نقشه دومین سرقت خود دستگیر شدند.

به گزارش جام جم، رسیدگی به این پرونده هفته گذشته و با شکایت یک مرد پزشک در رابطه با سرقت پول و دستگاه های پزشکی اش توسط افراد ناشناس در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان بابل قرار گرفت. همزمان با این شکایت و تحقیق از مرد پزشک مشخص شد، زمانی که او برای آغاز کار روزانه اش به مطب رفته بود، مشاهده کرده قفل در ورودی تخریب شده و اموال مطب به هم ریخته و سارقان همه پول، مدارک و دستگاه های پزشکی را با خود برده اند.

تحقیقات برای دستگیری سارقان شب رو آغاز شد تا این که ماموران به سرنخ هایی دست یافتند که نشان می داد یک مجرم سابقه دار که چندی پیش از زندان آزاد شده، در حال یافتن مشتری برای فروش دستگاه های پزشکی است. کارآگاهان با اطلاع از این موضوع احتمال دادند او در این سرقت نقش داشته است.

بنابراین مخفیگاه های او را زیر نظر گرفتند تا این که دو روز پیش او دستگیر شد. متهم با انتقال به پلیس آگاهی بازجویی شد و اعتراف کرد نقشه سرقت از مطب شاکی را وی طراحی و نقشه دزدی از آنجا را با همدستی پنج نفر از همدستانش عملی کرده است. در بازرسی از مخفیگاه اعضای این باند اموال سرقت شده از شاکی پیش از آن که متهمان فرصتی برای فروش آن پیدا کنند، کشف شد.

در این مرحله از تحقیقات همدستان وی تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند و در عملیات های جداگانه پلیس هر پنج نفر دیگر بازداشت شدند. در ادامه تحقیقات از متهمان مشخص شد، آنها نقشه دستبرد به یک مطب دیگر را نیز طراحی کرده و قصد اجرایی کردن آن را داشتند که ناکام مانده و توسط پلیس دستگیر شدند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.