امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 67630
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اقتصادی, مصاحبه و گفتگو تاریخ انتشار : 22 مهر 1396 - 22:16 | | ارسال توسط :

دستگیری جاعلان چک‌‌پول‌های تقلبی در بابل توسط سپاه

فرمانده سپاه بابل از دستگیری سه جاعل چک‌پول‌های تقلبی در سطح شهرستان بابل خبر داد.

 

به گزارش بابل نوین، سرهنگ مرتضی رمضانی در گفت‌و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: در پی کارهای اطلاعاتی و شناسایی بیش از یک ماهه سربازان امام‌زمان(عج) در مجموعه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بابل عصر امروز بیست‌و دوم مهرماه جاعلان چک پول‌های تقلبی در بابل دستگیر شدند.

وی افزود: در این زمینه با توجه به رهگیری‌های قبلی و بررسی همه جانبه اطلاعات سه مجرم در اقدامی عملیاتی و ضربتی بعد از شناسایی محل جرم دستگیر و به سپاه استان ارسال تا بعد از تکمیل پرونده جهت سایر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شوند.

فرمانده سپاه بابل ادامه داد: در همین راستا با بازرسی محل دستگیری مجرمان حدود ۲۰۰ میلیون ریال تراول چک جعلی کشف و ضمیمه پرونده گردید.

این مسئول ارشد نظامی شهرستان بابل تصریح کرد: نیروهای مقاومت بسیج این ناحیه در قالب پرسنل نظامی و بسیجیان پایگاه‌های محلات جهت برقراری امنیت مردم در موارد مختلف امنیتی، انتظامی و اجتماعی در کنار سایر دستگاه‌های نظامی، نظارتی و قضایی براساس تکلیف و وظیفه آن‌چه در توان دارند می گذارند تا گوشه‌ای از بزرگواری ملت شریف در پایبندی به انقلاب اسلامی را جبران نمایند.

سرهنگ رمضانی در پایان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی مقاومت بسیج با استقبال از اطلاعات مردم در زمینه‌های مختلف همچنان بر برقراری امنیت اجتماعی در حوزه‌های مختلف تاکید دارد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.