امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 59806
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : 31 خرداد 1396 - 10:38 | | ارسال توسط :

دستگیری زوج افیونی در غرب مازندران

یک زوج قاچاقچی موادمخدر با 113گرم هروئین در شهرستان چالوس دستگیر شدند.

به گزارش بابل نوین، سرهنگ عبدالله منتظری فرمانده انتظامی شهرستان چالوس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، از شناسایی و دستگیری یک زوج قاچاقچی موادمخدر و کشف ۱۱۳گرم هروئین در این شهرستان خبر داد.

وی گفت: در پی تحقیقات پلیسی مبنی بر فعالیت یکی از عاملان افیونی در این شهرستان موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس افزود: ماموران با بررسی های همه جانبه و یک سری اقدامات اطلاعاتی موفق شدند متهم را که به عنوان مسافر به همراه همسر و فرزند خردسال خود با یک دستگاه خودروی چری اقدام به تهیه وتوزیع مواد مخدر در این شهرستان و شهرستان های همجوار می کرد شناسایی کردند.

سرهنگ منتظری گفت: ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی خودروی متهم را در یکی از در حال عبور از یکی از محورهای مواصلاتی به این شهرستان متوقف و وی و همسرش را که در تهیه و توزیع مواد مخدر با وی همکاری داشت دستگیر کردند .

وی افزود: در بازرسی از خودروی متهمان ۱۱۳ گرم هروئین کشف شد و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس با بیان اینکه مواد مخدر عاملی مهم برای به خطر افتادن سلامت جوامع بشری است، از ادامه اجرای طرح های مبارزه با مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و از شهروندان خواست برای ریشه کن کردن مواد مخدر درجامعه و رسیدن به جامعه ای آرمانی با جوانانی با نشاط با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند ./ص

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.