امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 72031
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 05 آذر 1396 - 11:26 | | ارسال توسط :

دستگیری شکارچیان متخلف در مازندران

تلاش شبانه روزی محیط بانان در نقاط مختلف مازندران، دستگیری شکارچیان قانون گریز را به همراه داشته است.

به گزارش بابل نوین، روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران اعلام کرد: مامورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان چالوس موفق شدند، یک قبضه اسلحه شکاری و تعدادی فشنگ را در منطقه حفاظت شده البرز مرکزی شمالی کشف و ضبط نمایند.

در شهرستان نور، مامورین یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان نیز موفق شدند در ایزدشهر، یک قبضه اسلحه دو لول مجاز و تعدادی فشنگ را از یک متخلف شکار کشف و ضبط نمایند.

در شهرستان آمل، محیط بانان پرتلاش این شهرستان موفق شدند در حین گشت و کنترل در مناطق تحت مدیریت، پنج قبضه اسلحه شکاری به همراه دو قبضه اسلحه ساچمه زنی، تعدادی فشنگ و ساچمه، لاشه دو قطعه کبک را از متخلفین شکار در این شهرستان کشف و ضبط نمایند.

نیرو‌های یگان حفاظت محیط زیست شهرستان سوادکوه نیز حین گشت و کنترل در منطقه بزمیلش به سرنشینان یک خودروی سواری مشکوک و پس از بازرسی خودرو موفق به کشف و ضبط یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز و تعدادی فشنگ ساچمه زنی شدند. همچنین محیط بانان این شهرستان طَی گشت شبانه در منطقه لفور موفق به دستگیری یک متخلف که بوسیله داس اقدام به صید یک راس تشی نموده بود، شدند.

در بابلسر نیز محیط بانان این شهرستان موفق شدند ۸ رشته دام هوایی صید پرندگان درمنطقه  آیش بنه کنار و آیش فریدونکنار را تخریب و جمع آوری و همچنین یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز را نیزکشف و ضبط نمایند.

در شهرستان بابل نیز مامورین یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان موفق شدند، ۴ قبضه سلاح شکاری بهمراه ۳ قطعه پرنده  شکارشده را در مناطق تحت مدیریت، کشف و ضبط نمایند.

مامورین یگان حفاظت محیط زیست بهشهر (آشوراده) موفق به کشف و ضبط دوقبضه سلاح شکاری، یک رشته دام هوایی به همراه لاشه ۹ قطعه مرغابی در این منطقه شدند.

در شهرستان کیاکلا نیز، محیط بانان قائم شهر و کیاکلادر حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی شهرستان موفق به کشف و ضبط یک قبضه اسلحه تک لول بهمراه یک قطعه خوتکا شکار شده در منطقه شالیزاری این شهرستان شدند.

در شهرستان گلوگاه نیز مامورین یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان موفق به کشف و ضبط یک قبضه سلاح دو لول غیر مجاز، حین شروع به شکار در زمین‌های زراعی روستای قلعه پایان شدند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.