امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 79735
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 10 اسفند 1396 - 12:28 | | ارسال توسط :

دستگیری مزاحم شبکه اجتماعی خانواده آملی

کارآگاهان‌سایبری پلیس فتا فردی که با دسترسی غیرمجاز به حساب‌کاربری پیام‌رسان‌موبایلی خانواده آملی ایجاد مزاحمت کرده بود دستگیر کردند.

به گزارش بابل نوین، سرهنگ نعمت آزادی فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: کارآگاهان‌سایبری پلیس فتا فردی که با دسترسی غیرمجاز به حساب‌کاربری پیام‌رسان‌موبایلی خانواده‌ای و تغییر رمز ورود آن، از دسترسی آن‌ها به این صفحه جلوگیری و برای این خانواده ایجاد مزاحمت کرده بود، دستگیرکردند.

وی افزود: در پی شکایت زن و شوهری ساکن این شهرستان مبنی بر اینکه شخصی ناشناس با دسترسی غیرمجاز به حساب‌کاربری یکی از شبکه‌های‌اجتماعی برای خانواده شان ایجاد مزاحمت کرده‌ا ست موضوع پیگیری شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل با بیان اینکه پلیس فتا با هماهنگی قضایی متهم را دستگیر کردند، گفت: متهم در اظهارات خود ضمن اقرار به بزه انتسابی عنوان داشت که با دختر شاکی به مدت دو سال دوست بوده و با خانواده او نیز رفت و آمد داشته است.

سرهنگ آزادی افزود: متهم به علت مشکلی خانوادگی جهت انتقام گرفتن از دختر، به صفحات کاربری خانواده‌اش دسترسی پیدا و آن‌ها را تهدید به انتشار تصاویری که از دخترشان داشته است کرد.

وی بیان اینکه همواره مراقب عکس‌ها و تصاویر خصوصی خود باشید، گفت: همواره برای حساب‌های کاربری شبکه‌های اجتماعی خود از رمزهای عبور قوی و غیر قابل پیش بینی استفاده و در قسمت تنظیمات حریم خصوصی، امنیت شبکه‌های اجتماعی خود را بالا ببرند تا از دسترسی افراد غیر به اطلاعات و تصاویر شخصی خویش جلوگیری کنید.

فرمانده انتظامی شهرستان‌آمل افزود: با تکمیل تحقیقات، متهم به همراه پرونده جهت سیر مراحل‌قانونی روانه دادسرا شد./ص

باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.