امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 79374
  پرینتخانه » مذهبی تاریخ انتشار : 03 اسفند 1396 - 12:54 | | ارسال توسط :

«دعا و اذان» موضوع نشست تخصصی شورای عالی قرآن / مرداد ۹۷ موعد برگزاری

به گزارش بابل نوین، معاون اجرایی شورای عالی قرآن گفت: نشست تخصصی این شورا در چهاردهمین سال خود، به موضوع «دعا» و «اذان» خواهد پرداخت و پژوشگران قرآنی می‌توانند مقالات خود را تا ۱۵ تیرماه ۹۷ به دبیرخانه شورای عالی قرآن ارسال کنند. به نقل از شورای عالی قرآن محمدتقی میرزاجانی گفت: یکی از برنامه‌های مهم […]

به گزارش بابل نوین، معاون اجرایی شورای عالی قرآن گفت: نشست تخصصی این شورا در چهاردهمین سال خود، به موضوع «دعا» و «اذان» خواهد پرداخت و پژوشگران قرآنی می‌توانند مقالات خود را تا ۱۵ تیرماه ۹۷ به دبیرخانه شورای عالی قرآن ارسال کنند.

به نقل از شورای عالی قرآن محمدتقی میرزاجانی گفت: یکی از برنامه‌های مهم سالانه شورا، برگزاری اجتماع باشکوه جامعه قرآنی است که در هر نوبت، ذیل یکی یا چند موضوع مهم و همسو با ماموریت‌های این شورا دنبال می‌شود.

وی عنوان کرد: نشست تخصصی شورای عالی قرآن در چهاردهمین سال خود، در یک بخش به موضوع «دعا» و «اذان» خواهد پرداخت و در بخش دیگر یک جمع‌بندی کاربردی از موضوع ترتیل (که موضوع نشست قبلی بود) ارائه خواهد داد. نشست چهاردهم، مرداد ماه سال آینده، در تهران و با حضور استادان، قاریان و حافظان ممتاز سراسر کشور برگزار می‌شود.

معاون اجرایی شورای عالی قرآن اظهار کرد : از استادان، صاحب‌نظران و پژوهش‌گران قرآنی دعوت به عمل می‌آید مقالات خود را در موضوعات و محورهای تعیین شده، حداکثر تا ۱۵ تیر ماه ۹۷ به شورای عالی قرآن ارسال نمایند تا مورد داوری و ارزیابی قرار گیرد.

وی گفت: در نشست پیش‌رو ضمن تقدیر از صاحبان مقالات برگزیده، فرصت ارائه تعدادی از این مقالات فراهم خواهد شد.

دبیر اجرایی نشست چهاردهم توضیح داد: برای موضوع دعا و اذان و موضوع ترتیل، کمیته‌های جداگانه‌ای با حضور استادان و کارشناسان برجسته تشکیل داده‌ایم که تا پیش از برگزاری نشست، چند جلسه تشکیل خواهد داد و محققینی که شورای عالی قرآن رأساً به ایشان سفارش مقاله داده است، نتایج پژوهش خود را در چند مرحله به کمیته‌های مورد اشاره گزارش می‌کنند تا نتایج با پختگی و اتقان بیشتری در صحن نشست چهاردهم ارائه شود.

میرزاجانی از علاقه‌مندان به شرکت در این فراخوان درخواست کرد، پیش از اقدام به نگارش مقاله، ضمن مطالعه دقیق آیین‌نامه و شیوه‌نامه نگارش و ارسال مقالات، از مشاوره کارشناس دبیرخانه نشست که شماره تماس مربوط در توضیحات فراخوان ذکر شده است، استفاده کنند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.