امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 48338
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, اخبار ویژه, اقتصادی, سیاسی, مذهبی تاریخ انتشار : 22 بهمن 1395 - 15:45 | | ارسال توسط :

دغدغه مردم و رهبری، انقلابی بودن و ماندن مسئولان است/دهه فجر امسال پروژه متناسب با این شهرستان نداشتیم/ اگر انقلابی عمل می‌شد شاهد این ضعف‌ها نبودیم

امام‌جمعه بابل گفت: متاسفانه در دهه فجر امسال بابل پروژه متناسب با این شهرستان نداشتیم، اگر انقلابی عمل می‌شد امروز شاهد این ضعف‌ها نبودیم، نگرانی مردم و رهبر معظم انقلاب بر انقلابی بودن و انقلابی ماندن مسؤولان باید برطرف شود.

به گزارش بابل نوین، حجت‌‌الاسلام مجتبی روحانی امام‌جمعه بابل در خطبه‌های امروز نماز عبادی سیاسی جمعه این شهر با تبریک سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: از حضور و راهپیمایی باشکوه مردم بابل در این هوای سرد بارانی تقدیر می‌کنم، انصفا حضور مردم در زیر باران و هوای نامناسب کم نظیر بود.

وی افزود: مردم ما وفادار به اسلام و انقلاب هستند و ۳۸ سال قدرتمندانه همه جانبه در صحنه‌های حساس انقلاب حاضر هستند.

امام‌جمعه بابل ادامه داد: باید شکرگزار نعمت بزرگ پرودگار متعال باشیم زیرا حضور شما نشان دهنده حیات و زنده بودن انقلاب اسلامی است.

ابن مقام مسئول تصریح کرد: ایران امروز یک قدرت بزرگ، بازیگر و نقش‌آفرین در منطقه غرب آسیا است، خداوند به برکت انقلاب اداره امور را به خود ما برگرداند و ما  را عزتمند کرد.

حجت‌‌الاسلام روحانی حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را نشان‌دهنده علاقه‌مندی مردم به نظام اسلامی دانست و گفت: مهمترین عامل اقتدار نظام حمایت مردم بود و هست، عظمت نظام اسلامی به پیروی از ولایت رهبری مانند امام خامنه‌ای(دامت برکاته) است.

وی افزود: دشمن نمی تواند ببیندمردم از نظام اسلامی حمایت می‌کنند، بوق‌های تبلیغاتی دشمن سعی بر موج آفرینی دارند تا زهر خود را در کام بینندگان و شنودگان خود بنشانند، یک‌سال تلاش می‌کنند اما در راهپیمایی ۲۲ بهمن همه این دشمنی‌ها پاسخ محکم داده شده، شسته  و از بین می‌رود و این حضورها دوباره انقلاب را مستحکم‌تر می‌کند.

خطیب جمعه بابل با اشاره به سخنان رئیس‌جمهور آمریکا اظهار کرد: حرفهایی که رئیس جمهور ناپخته و احمق آمریکا می‌زند و سعی کرد با این حرف‌ها و جملات عجیب مثلا ما را بترساند اما باید از آقای ترامپ تشکر کنیم که چهره و خباثت درونی آمریکا را نشان داد.

وی ادامه داد: این حرف‌ها ددمنشی این جنایت‌کاران را به اسلام نشان داد و باید از این فرد که چهره کریه آمریکا را نشان داد تشکر کرد.

روحانی با اشاره به اعتراضات عمومی در مقابل سخنان ترامپ گفت: ابراز نفرت از آمریکا سراسر این کشور و همه کشورهای دنیا را فرا گرفته است و مردم نسبت به بی‌تدبیری و سیاست‌های آمریکا اعتراض می‌کنند.

وی تصریح کرد: مردم ایران معتقدند این تهدیدها عامل نگرانی ما نیست و ملت ما با اقتدار بیشتر با تمام قدرت مشتی محکم به دهان عناصری مانند ترامپ خواهد زد، امروز نه تنها ایران بلکه سراسر دنیا فریاد و ندای مرگ بر آمریکا سر می‌دهند.

امام‌جمعه بابل افزود: حضور مردم به مسؤولان این مطلب را گوش‌زد می‌کند که آن‌ها در پیوست انقلاب باشند و نگرانی مردم و رهبر معظم انقلاب بر انقلابی بودن و انقلابی ماندن مسؤولان باید برطرف شود.

وی با انتقاد از عملکرد دولت گفت: متاسفانه در دهه فجر امسال بابل پروژه متناسب با این شهرستان نداشتیم، اگر  انقلابی عمل می‌شد امروز شاهد این ضعف‌ها نبودیم.

حجت‌‌الاسلام روحانی  با اشاره به برگزاری یادواره شهدای روحانی در این شهرستان اظهار کرد: این شهرستان به عنوان پایتخت شهدای شمالی کشور با ۹۲ شهید بیشترین شهید روحانی را داراست و اگر تعداد شهدای روحانی چند استان را جمع کنیم به تعداد شهدای روحانی شهرستان بابل به عنوان بزرگترین شهرستان این استان نمی‌رسد پس باید برنامه در خور این شهدا برگزار شود.

وی ادامه داد: در انقلاب روحانیت مردم را فراخوان کرد و پیشگام صحنه‌های مختلف از جمله دفاع مقدس بود مراسم یادواره ۱۷۴۴ شهید بابل با محوریت شهدای روحانی شنبه ۳۰ بهمن در مصلای جمعه برگزار خواهد شد و آیت‌الله صدیقی سخنرانی خواهند کرد که امیدواریم حضور نقلابی مردم قدرشناس بابل مانند همیشه زینت‌بخش این مراسم شود.

خطیب جمعه بابل با اشاره به ایام فاطمیه بر لزوم حفظ حرمت این ایام تاکید کرد و گفت:  ایام فاطمیه، یادآور دفاع همه جانبه حضرت زهرا(س) در خط ولایت است و شهادت ایشان نیز در این مسیر صورت گرفت.

وی در پایان گفت: باید جامعه اسلامی و ولایی ما برنامه‌های متناسب با ایام فاطمیه برگزار نماید و سیره زندگانی حضرت زهرا(س) برای ما درس‌آموز باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.