امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Wednesday, 1 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 20993
  پرینتخانه » اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, اخبار ویژه, فرهنگ و هنر, گالری عکس, گزارش تصویری تاریخ انتشار : 22 بهمن 1394 - 8:19 | | ارسال توسط :

دفتر کانون بسیج رسانه در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بابل افتتاح شد

به گزارش بابل نوین، به مناسبت دهه مبارک فجر دفتر کانون بسیج رسانه شهرستان بابل در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری سازمان بسیج رسانه استان مازندران و ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان افتتاح شد. سخنران ابتدائی این مراسم سرهنگ علی اکبر محمدپورفرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بابل با تشکر از حضور اصحاب […]

۱۳

به گزارش بابل نوین، به مناسبت دهه مبارک فجر دفتر کانون بسیج رسانه شهرستان بابل در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری سازمان بسیج رسانه استان مازندران و ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان افتتاح شد.

سخنران ابتدائی این مراسم سرهنگ علی اکبر محمدپورفرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بابل با تشکر از حضور اصحاب رسانه در این برنامه گفت: دهه فجر یادآور خاطرات و رشادت‌های همه مردم عزیز ایران است و باید این روزها را که به برکت خون‌های فراونی که در راه درخت تنومند انقلاب اسلامی ریخته شده است گرامی بداریم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابل در ادامه افزود: روزهای حساسی را سپری می‌کنیم که انتخابات پیش رو یعنی مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در ۷ اسفند ماه جریان جدیدی از بلوغ و استقلال کشور ما را در نظام مقدس جمهوری اسلامی شکل می دهد، اصحاب رسانه و خبرنگاران سربازان اصلی این جریان هستند و اصحاب رسانه باید همه تلاش خود را به کار بگیرند تا حضور حداکثری مردم را رقم بزنند.

وی ادامه داد: امروز که روز افتتاح دفتر بسیج رسانه است این مهم را یادآور می شوم که، بسیج رسانه باید بالاتر از سایر قشار بسیج عمل کند چون با قلم سر و کار دارد و با توجه به ظرفیت‌های شهر بابل از جمله مردم متعهد و دیندار، حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌های متعدد باید بتواند در عرصه های اجتماعی و سیاسی و فرهنگی هنری نقش آفرین باشد.

در ادامه عیسی محمدی فیروزجایی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بابل طی سخنان کوتاه گفت: یکی از مهمترین حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی رسانه است که می تواند مسیر یک جامعه را تعیین کند چون کارکرد آن بصورت مستقیم و آنی است.

در بخش دیگری از این مراسم افتتاح حسن افشار رئیس سازمان بسیج رسانه استان مازندران با بیان این جمله که باید یاد و خاطره شهید سال این سازمان شهید سیف الله تبریزی را گرامی بداریم افزود: در اینجا باید از زحمات مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران و فرماندهی محترم سپاه کربلا تشکر نمایم چون این دو عزیز در شکل‌گیری این سازمان و دفاتر آن در شهرستان‌ها زحمات زیادی کشیدند و امروز در همه شهرستان‌های استان مازندران دفاتر و کانون‌های بسیج رسانه تشکل و در حال کار می‌باشد.

افشار در ادامه بیان داشت: تشکیل و تقویت جبهه رسانه انقلاب اسلامی یکی از اهداف اصلی ماست و کار کرد آن بسیج همه ظرفیت‌ها برای حفظ انقلاب اسلامی می باشد.

در پایان این مراسم حکم جواد مجرد نقیبی به‌عنوان مسئول دفتر کانون بسیج رسانه شهرستان بابل تقدیم ایشان شد و در ادامه دفتر این کانون با حضور برخی از اعضا افتتاح گردید.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.