امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 52905
  پرینتخانه » اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, اخبار مازندران, اطلاعیه ها, مذهبی تاریخ انتشار : 08 فروردین 1396 - 10:40 | | ارسال توسط :

دوره آموزشی صحیفه سجادیه در بابل برگزار می‌شود

دوره آموزشی زبور آل‌ محمد(ص) صحیفه سجادیه با هدف تامین استاد و پژوهشگر جهت نشر معارف در بابل برگزار خواهد شد.

به گزارش بابل نوین، دوره آموزشی زبور آل‌ محمد(ص) صحیفه سجادیه با هدف تامین استاد و پژوهشگر جهت نشر معارف در بابل برگزار می‌شود.

این دوره به همت یاوران نماز بابل(بنیاد صحیفه سجادیه) و با بهره‌گیری از حضور اساتیدی چون حجت‌الاسلام پوراکبر امام‌جمعه تنکابن، حجت‌الاسلام ابراهیمیان ریاست دانشگاه آزاد اسلامی قائم‌شهر، حجت‌‌الاسلام نیکزاد مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی بابل و حجت‌الاسلام حسینی مسئول نهادنمایندگی ولی فقیه در دانشگاه نوشیروانی بابل برپا می‌شود.

از مزایای شرکت در این جلسات می‌توان به اعطای گواهی پایان دوره، معرفی به مراکز آموزشی، پایگاه‌ها و مساجد جهت تدریس، اعزام به همایش‌ها و برنامه‌های تبلیغی و هدیه یک دوره کتاب تفسیر صحیفه سجادیه اشاره کرد.

سه شرط اصلی برای شرکت در این دوره آموزشی آشنایی با روش تحقیق و پژوهش، دارا بودن سابقه تدریس و تبلیغ و آشنایی با صرف و نحو مدنظر مسئولان برگزارکننده قرار دارد.

برای ثبت‌نام و دریافت کتاب آموزشی تا ۲۰ فروردین به آدرس بابل، چهارراه شهدا، حوزه علمیه روحیه سابق، ستاد یاوران نماز بابل(بنیاد صحیفه سجادیه) مراجعه یا با شماره‌های ۳۲۲۰۸۳۱۱ و ۰۹۳۸۸۲۸۷۸۱۶ و ۰۹۱۱۱۱۳۴۷۲۶ تماس حاصل فرمائید.

گفتنی‌است این کلاس‌ها از اردیبهشت۹۶ آغاز و ترجیحا در رو‌ز‌های پنجشنبه و جمعه برگزار خواهد شد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.