امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 63544
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 22 مرداد 1396 - 11:46 | | ارسال توسط :

دولت براساس این قانون موظف به اقدامات متقابل با آمریکا/ وزارتخانه‌های خارجه و اطلاعات وظایف محوله را با جدیت دنبال کنند

به گزارش بابل نوین،علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی بعد از تصویب جزئیات طرح یک فوریتی مقابله با اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در منطقه با ۲۲۸ رأی موافق، یک رأی مخالف و دو رأی ممتنه از مجموع ۲۴۲ رأی مأخوذه ضمن تشکر از نمایندگان به دلیل فعالیت برای به نتیجه رسیدن این طرح، گفت: […]

به گزارش بابل نوین،علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی بعد از تصویب جزئیات طرح یک فوریتی مقابله با اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در منطقه با ۲۲۸ رأی موافق، یک رأی مخالف و دو رأی ممتنه از مجموع ۲۴۲ رأی مأخوذه ضمن تشکر از نمایندگان به دلیل فعالیت برای به نتیجه رسیدن این طرح، گفت: از نمایندگان که ظرف دو ماه گذشته در کمیسیون‌ها و فراکسیون‌ها وقت گذاشتند و با ارائه نظرات و تجمیع آن موجب تصویب این طرح شدند تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: همچنین بخش‌های مختلف کشور، مسئولان امنیتی و… که کمک کردند مجلس این گام را با صلابت بردارد هم قدردانی می‌کنم.

۱۶ مورد اقدامات مقابله با آمریکا در شورای هسته‌ای تصویب شد

رئیس مجلس شورای اسلامی خطاب به آمریکایی‌ها تأکید کرد: آمریکایی‌ها بدانند این نخستین گام جمهوری اسلامی ایران بود البته گام‌هایی با احتیاط برداشته شد، ۱۶ مورد دیگر هم در شورای امنیت در این رابطه تصویب شده که اجرا می‌شود.

وی اظهار داشت: در ماده ۱۰ قانون مقابله با اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در منطقه دولت را موظف کردیم که اگر آمریکا در قبال تحریم‌ها اقداماتی مخالف برجام انجام دهد دولت جمهوری اسلامی ایران باید سایر امور لازم را انجام داده و گزارش آن را به مجلس ارائه کند.

لاریجانی اذعان داشت: وزارت امور خارجه و وزارت اطلاعات باید وظایف محوله را با جدیت دنبال کنند و مجلس نیز مستمرا این موضوع را پیگیری می‌کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نوع رفتار آمریکا مورد رصد مجلس جمهوری اسلامی ایران قرار دارد و دولت نیز بر اساس همین ماده ۱۰ باید رفتار متقابل با آمریکا را انجام داده و گزارش آن را به مجلس تقدیم کند.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.