امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 73786
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, با شهدا, سیاسی, فرهنگ و هنر, مذهبی تاریخ انتشار : 21 آذر 1396 - 14:30 | | ارسال توسط :

دیدار مسئولان شهرستان بابل با خانواده دریادار شهید صفایی

مسئولان شهرستان بابل از خانواده امیر دریادار شهید محمدرضا صفایی‌جعفرآبادی دیدار کردند.

به گزارش بابل نوین، مسئولان شهرستان بابل پیش از ظهر سه‌شنبه ۲۱  آذر با حضور در منزل شهید محمدرضا صفایی‌جعفرآبادی با خانواده وی دیدار کردند.

قربانعلی‌ ولی‌زاده‌بورا معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل، محسن کبودفیروزجایی شهردار و بهرام لطیفی رییس بنیاد شهید این شهرستان در این دیدار حضور داشتند.

قربانعلی ولی‌زاده‌بورا در این دیدار اظهار کرد: شهدای گرانقدر از جمله امیر دریادار شهید محمدرضا صفایی‌جعفرآبادی  باعث افتخار و الگوی همه ملت ایران هستند و ما از صبر و شکیبایی شما خانواده شهدا سپاسگزاریم.

وی افزود: خانواده این عزیز و به ویژه فرزندان ایشان نیز باید نمونه بارز سیرت نیکو در زندگی و برای نسل‌های آینده باشند و راه آنان را ادامه دهند، همانگونه که شهدای عزیز برای ما الگوی پاکی و فداکاری هستند.

گفتنی‌است در پایان این دیدار مسئولان از سال‌ها صبر و شکیبایی خانواده شهید صفایی که در جزیره هنگام بندرعباس طی سانحه هوایی به درجه رفیع شهادت نایل شد، تجلیل به عمل آوردند.

 

 

 

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.