امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 23026
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, سیاسی, گالری عکس, گزارش تصویری تاریخ انتشار : 11 فروردین 1395 - 17:39 | | ارسال توسط :

دیدار نوروزی مسئولان ادارات شهرستان بابل با حجت‌الاسلام روحانی امام جمعه این شهر/تصاویر

جلسه شورای اداری شهرستان بابل در حوزه علمیه این شهر با حضور حجت الاسلام روحانی با محوریت برنامه های سال جاری و تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل برگزار شد.

شورای اداری بابل فروردین۹۴

به گزارش بابل نوین، اولین جلسه شورای اداری شهرستان بابل در سال ۱۳۹۵ به همراه دیدار مسئولان ادارات با حجت الاسلام حسن(مجتبی) روحانی در حوزه علمیه بابل برگزار شد.

در ابتدای این جلسه محمدتقی عباسپور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل با تبریک سال جدید و ولادت حضرت زهرا (س) گفت: باعث خوشحالی است که طبق سنوات گذشته در ابتدای سال همراه مسئولان به‌خدمت امام‌جمعه عزیز شهر رسیدیم و اولین جلسه شورای اداری شهرستان را در محضر ایشان برگزار می کنیم، با این کار تجلیل پیمانی با روحانیت معزز خواهیم داشت و دوازدهم فروردین روز جمهوری اسلامی را جلوه‌ای مناسب می‌بخشیم و به‌تشریح مسائل پیرامونی و راهبردهای اجرای منویات مقام معظم‌رهبری در طول سال و محقق ساختن شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل را در کنار دستگاه‌های اجرایی پیگیری کنیم.

وی افزود: مقام معظم رهبری برای اولین بار در شهریور سال۱۳۸۹ در دیدار با کار آفرینان این بحث را مطرح کردند و همه شما می‌دانید اقتصاد مقاومتی اقتصاد ریازتی نیست و باید توجه کنیم که آنچه مقام‌معظم رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی مدنظر دارند این است که یعنی فشارهایی که بر ما وارد می‌شود و تهدیدهای وارده را با تکیه بر توانمندی‌های داخلی کشور  به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که آن فشارها را از گرده اقتصاد برداریم و تهدیدها را تبدیل به فرصت کنیم و اساس آن‌هم توجه به درون کشور است.

فرماندار ویژه شهرستان بابل ادامه داد: مقام معظم رهبری در سخنرانی‌ها ویژگی‌های اقتصاد مقاومتی را به خوبی تدوین کردند و با توجه به مشکلات موجود که بزرگترین آن مشکلات اقتصادی است و رهبری هم به‌دنبال حل این مشکل هستند و ایشان در نهایت بیان کردند صحبت کردن کافی است به‌دنبال عمل باشیم.

عباسپور در تاکید سخنان مقام معظم رهبری در تبیین راهبردهای اقتصادی و سیاسی در شعار سال جاری بیان داشت: ایران هیچ گونه وابستگی سیاسی و اقتصادی به هیچ کشوری ندارد به‌صورت مستقیم و اقتصاد مقاومتی هم این مورد را

عالی‌ترین مقام اجرایی دولت در بابل از مسئولان این شهرستان خواست حتما در تبیین مباحث سالانه ادارات و دستگاه‌های اجرایی به‌صورت خاص و ویژه مبحث اقتصاد مقاومتی لحاظ و راهکارهای مورد نظر را تشریح کنند و برنامه‌های اعلامی به ما انشایی نباشد، کاملا عملیاتی باشد، مباحث کیفی و کمی مطرح شود تا بتوانیم در طول سال بصورت خاص در مورد اشتغال‌زایی و تولید ساماندهی شود حتما در ادارات و دستگاه‌ها تیم خاصی در این زمینه تشکیل شود تا پیگیر کار باشند و در برنامه‌های سال ۹۵ حتما لحاظ شود تا بتوانیم به‌واقع ارزیابی کنیم.

وی در پایان با تشکر از همکاری همه دستگاه‌ها و مردم شریف شهرستان بابل در برگزاری باشکوه انتخابات در مرحله اول از مدیران شهرستانی خواست بی‌طرفانه در مسئله انتخابات عمل کنند و در۲ مورد اخیر که برای یکی از دستگاه‌ها و سازمان‌ها ایجاد شد با تذکر و تحقیق مسئله مشخص شد عمدی در کار نبود، بهتر است مدیران رعایت کنند و به‌هیچ وجه از امکانات دولتی استفاده نکنند که خلاف است.

در ادامه حجت‌الاسلام مجتبی روحانی امام جمعه با سپاس از حضور مسئولان شهرستان در این جلسه و تشکر به‌‌خاطر زحمات یک سال گذشته با تبریک اعیاد نوروز، میلاد حضرت زهرا و ولادت بیانگذار جمهوری اسلامی امام خمینی(ره) به تبیین زوایای شخصیتی دخت نبی اکرم(ص) پرداخت.

وی افزود: انسان باید شاکر این امنیت در جامعه اسلامی و عزت باشدآ آن برادر ی که بر مسند مسئولیت نشسته است باید لحظه‌ای فکر کند چه دزحماتی باعث شد من در این مسئولیت هستم و باید قدر این نظام‌اسلامی را بداند و با تمام وجود در مسئولیت خود تلاش کنند.

امام جمعه شهرستان بابل با اشاره به مسئله اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل که به عنوان شعار سال توسط مقام معظم رهبری مطرح شد از مسئولان خواست همه در این مسیر گام بردارندو بدانید نسخه شفابخش مشکلات اقتصادی جامعه ما در این مسئله است.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.