امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 57014
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 24 اردیبهشت 1396 - 20:42 | | ارسال توسط :

دیوارنویسی برای تبلیغات انتخابات ممنوع است/تاکنون نامه‌ای مبنی بر انصراف کاندیدایی از انتخابات به وزارت کشور واصل نشده

به گزارش بابل نوین، سلمان سامانی سخنگوی وزارت کشوردرباره آخرین تصمیمات اتخاذ شده در وزارت کشور برای برگزاری انتخابات اظهار داشت: تخلفاتی که در فضای مجازی و فضای تبلیغات انتخابات شورای شهر و روستا انجام شده به وزارت کشور ارجاع شده و در حال پیگیری است. وی افزود: سامانه بیتاک فعالیت خود را آغاز کرده و در […]

به گزارش بابل نوین، سلمان سامانی سخنگوی وزارت کشوردرباره آخرین تصمیمات اتخاذ شده در وزارت کشور برای برگزاری انتخابات اظهار داشت: تخلفاتی که در فضای مجازی و فضای تبلیغات انتخابات شورای شهر و روستا انجام شده به وزارت کشور ارجاع شده و در حال پیگیری است.

وی افزود: سامانه بیتاک فعالیت خود را آغاز کرده و در حال حاضر اطلاعات تمامی نامزد‌ها برای انجام تبلیغات در فضای مجازی در این سامانه ثبت شده است.
سخنگوی وزارت کشور تاکید کرد: امیدواریم بتوانیم ارزیابی مطلوبی از عملکرد و اثربخشی این سامانه داشته باشیم تا در دوره‌های بعدی با ارتقا آن فضای خوبی برای فعالیت تبلیغات در فضای مجازی ایجاد شود.

سامانی ادامه داد: سامانه بیتاک شفافیت، مسئولیت پذیری و اعتماد عمومی را نسبت به مباحثی که نامزد‌ها در تبلیغات انتخاباتی خود ارائه می‌دهند، ایجاد می‌کند.

سخنگوی وزارت کشور با اشاره به قانون حاکم بر تبلیغات نامزد‌ها یادآور شد: هرگونه دیوار نویسی در تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری براساس قانون ممنوع اعلام شده لذا طرفداران نامزد‌ها باید از انجام این اقدام خودداری کنند.

وی با اشاره به قوانین ناظر بر انصراف کاندیدا‌ها از انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: تاکنون نامه‌ای مبنی بر انصراف کاندیدا‌ها از انتخابات ریاست جمهوری به ستاد انتخابات کشور واصل نشده، اما اگر هر یک از کاندیدا‌ها قصد انصراف از ادامه شرکت در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا یا ریاست جمهوری را داشته باشند باید به صورت کتبی مراتب انصراف خود را به ستاد انتخابات کشور و یا فرمانداری شهرستان‌ها ارائه دهند.

سامانی متذکر شد: تعدادی از نامزدهای شوراهای اسلامی تاکنون انصراف خود را از ادامه رقابت اعلام نموده اند.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.