امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 55450
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 04 اردیبهشت 1396 - 19:40 | | ارسال توسط :

رئیسی: نظام بانکی حتما باید اصلاح شود

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ارتباط زنده با کاربران فضای مجازی دغدغه مردم را دغدغه ای اقتصادی برشمرد و گفت: نظام بانکی حتما باید اصلاح شود.

به گزارش بابل نوین، نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ارتباط زنده با کاربران فضای مجازی دغدغه مردم را دغدغه ای اقتصادی برشمرد و گفت: نظام بانکی حتما باید اصلاح شود.

ارتباط زنده حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با کاربران فضای مجازی از صفحه اینستاگرام، دقایقی پیش برگزار شد.
وی در ادامه این ارتباط گفت: می توان در ارتباط با بیکاری ظرفیت کشور را دید و با این ظرفیت می توان اشتغال بیشتری ایجاد کرد؛ می توان با تولید مسکن شغل های مستقیم و غیر مستقیم ایجاد کرد.
رئیسی با بیان اینکه مسکن از صنایعی است که می تواند شغل های فراوان ایجاد کند، افزود: هم کسانی که فاقد مسکن هستند صاحب خانه می شوند و هم شغل ایجاد می شود.
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهارداشت: نرخ بیکاری را می توان به ۸ درصد کاهش داد و وضعیت اشتغال را می توان تغییر داد.
وی با اشاره به فساد موجود در کشور ادامه داد: می شود کاری کرد که بسترهای فساد را شناسایی و اصلاح کرد. در عرض ۶ ماه می توان آن را به مجلس و مردم ارائه کرد.
رئیسی دغدغه مردم را دغدغه ای اقتصادی برشمرد و گفت: ساختار اقتصادی ما باید بین خود و نفت فاصله بیاندازد. نظام بانکی حتما باید اصلاح شود.
 /م
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.