امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 61666
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 28 تیر 1396 - 13:01 | | ارسال توسط :

رئیس جمهور نباید ترسوها و واداده‌ها را برای ادامه دولت معرفی کند

به گزارش بابل نوین، فریدون احمدی نماینده مردم زنجان در تذکر شفاهی امروز جلسه علنی خانه ملت گفت:‌ جا داشت مجلس به جای تصویب این همه قوانین که در مقام اجرا متوقف می‌شود، تعدادی شاخص تصویب می‌کرد برای اینکه در تغییر و تحول دولت‌ها آن شاخص‌ها اندازه‌گیری شود و قطعا اگر این شاخص‌ها بود، هیچ دولتی […]

به گزارش بابل نوین، فریدون احمدی نماینده مردم زنجان در تذکر شفاهی امروز جلسه علنی خانه ملت گفت:‌ جا داشت مجلس به جای تصویب این همه قوانین که در مقام اجرا متوقف می‌شود، تعدادی شاخص تصویب می‌کرد برای اینکه در تغییر و تحول دولت‌ها آن شاخص‌ها اندازه‌گیری شود و قطعا اگر این شاخص‌ها بود، هیچ دولتی در جمهوری اسلامی ایران دو بار تکرار نمی‌شد.

وی تأکید کرد: آقای روحانی نگرانم بعد از دولت شما و بر خلاف شما که چهار سال به دولت قبلی فحش دادید، به دولت شما هشت سال فحش دهند.

احمدی تصریح کرد:‌ لازم است شاخص های کلان و اصلی کشور مثل تورم، نقدینگی، بیکاری، صادرات و واردات در دولت فعلی اعلام شود تا دولت بعدی براساس این شاخص‌ها عملکردش را به صورت شفاف به مردم نشان دهد.

نماینده مردم زنجان با تأکید بر اینکه در آستانه معرفی وزرا خواسته اصلی ما این است که قدری فراجناحی فکر کنیم، اظهار داشت: لازم است خانم‌ها، جوان‌ها و استان‌ها در کابینه دوازدهم حضور داشته باشند.

وی با تأکید بر ضرورت معرفی وزرای کارآمد و باسواد گفت: البته امروز افراد بسیار زیادی معتقدند که مدیریت در جمهوری اسلامی سواد نمی‌خواهد و با وجود آن که بی‌سوادها در مدیریت ما موفق‌ترند اما خواسته ما این است که در دولت جدید با سوادها معرفی شوند چراکه بی‌سوادها پدر مملکت را درآورده‌اند.

احمدی با بیان اینکه باید کابینه دوازدهم جوان شود، تصریح کرد: متأسفانه دولت قبلی شما، دولت کهنسالان بود و همچنین ترسوها و واداده‌ها را برای ادامه دولت معرفی نکنید.

نماینده مردم زنجان ادامه داد: در دولت یازدهم وزرای بازنشسته، معاونان بازنشسته و هم بازی‌های خود را به کار گرفتند و جوانان و مدیران کل را مأیوس کردند و در کل انتصاب کهنسالان جوانان را ناامید کرده است.

وی خاطرنشان کرد: استدعا دارم در دولت جدید به جوان‌ها بها داده شود چرا که آنها فقط در انتخابات مهم نیستند و بعد از انتخابات هم باید به جوانان توجه شود.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.