امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 53580
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 15 فروردین 1396 - 18:54 | | ارسال توسط :

رابطه پولهای پشگل آورده و سریال نوروزی!

مجتبی بیادی در کانال تلگرامی دلگرام نوشت:

به گزارش بابل نوین،یکی از دهها و یا صدها نهاد یا شورایی که در این مملکت معلوم نیست چه کاری میکنند و چه خروجی دارند “شورای نظارت بر صداوسیما” است . واقعا رسانه ملی ما در زمینه تولید فیلم و سریال هر روز مشغول پس رفت و عقبگرد میباشد . نمونه بارز این مطلب در سریالهای آبکی نوروزی مخصوصا سریال فوق العاده مزخرف “علی البدل” قابل مشاهده است . سریالی که با داشتن فیلمنامه بسیار ضعیف ، گافهای فراوان راکوردی ، اشاعه فرهنگ های نادرست، دلزدگی مردم از شوراها و در نتیجه آن سرد شدن حضور مردم در انتخابات شورا، و ریتمی کند و خسته کننده در قد و قواره رسانه ای که به ملت شریف ایران تعلق دارد و پول آن از جیب هشتاد میلیون ایرانی تامین می شود، نمی باشد .
البته بد نیست که بدانید همسر آقای سیروس مقدم که تهیه کننده این سریال است برای نشان دادن پشگل الاغها(عنبرالنساء) ، کوه و دشت و تعقیب و گریزهای مسخره کوچه به کوچه و پخش موسیقی های تکراری و بی ربط حداقل دقیقه ای ۸۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال پول ناقابل بیت المال این مملکت را دریافت میکنند و با همسر هنرمندشان موقع عشق و حال و خرج کردن پولهای باد آورده یا به عبارت بهتر پشگل آورده به ریش ملت ایران و مسوولین محترم سازمان میخندند .

به نظر حقیر مسوولین سازمان باید برای دیدن برخی سریالهای حتی ضعیف هالیوودی وقت بگذارند تا معنی ریتم مفید و فیلمنامه جذاب را متوجه شوند .
به گمانم آقایان از سریالهای خارجی فقط سریالهای ترکیه ای شبکه جم را میبینند که خروجی محصولاتشان اینقدر ضعیف و بی کیفیت میباشد .
نکته آخر اینکه همین صدا و سیمای به اصطلاح ملی در ارتباط با سایر دستگاهها و به خصوص دولت مدعی افزایش بهره وری و چگونگی خرج کرد بودجه و بیت المال است اما ظاهرا هیچ نهادی بر روی خود سازمان نظارت جدی ندارد./م

منبع: صراط

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.