امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 58910
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : 17 خرداد 1396 - 10:49 | | ارسال توسط :

« راز » عامل حمایت خودجوش مردم ترکیه از یمنی‌ها

مردم ترکیه در پی پخش قسمت چهارم از برنامه تلویزیونی «راز» از طریق شبکه‌های اجتماعی مربوط به این برنامه به اقدامی جالب دست زدند.

به گزارش بابل نوین،  «سیدحسن علی العماد» دبیر کل حزب مستقبل العداله که مهمان چهارمین قسمت از برنامه تلویزیونی «راز» بود صبح امروز گفت: مردم ترکیه بعد از پخش این قسمت از برنامه «راز» در رسانه‌های اجتماعی و ارتباطی این رنامه تلویزیونی، اقدام به جمع‌آوری خودجوش کمک‌های مردمی و ارسال آن برای مردم یمن نموده‌اند.

 

العماد در این رابطه اظهار داشت: مردم استانبول ترکیه در پی پخش گفت‌وگو ما با نادر طالب‌زاده کمک‌های مردمی خود را برای مردم مظلوم یمن به دست ما رساندند. زنان طلاهای خودشان را و مردان بیش از ۱۰ هزار دلار در این کمک جمع‌آوری و ارسال کردند.

 

دبیر کل حزب مستقبل العداله در ادامه افزود: این همه از لطف و رحمت خداوند و کمک‌های آقای نادر طالب‌زاده است. سلام خدا بر او و بر گفتار و اعمالش هنگامی که به ندای هل من ناصر مردم یمن لبیک گفت.

این اتفاق در حالی افتاد که دولت ترکیه در جبهه معارضین و متجاوزین به مردم یمن یعنی عربستان سعودی قرار دارد و از هیچ کمکی به سلفی‌های تکفیری و گروه‌های تروریستی کوتاهی نکرده است. /ص

خبرگزاری دانشجو

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.