امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Monday, 6 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 64801
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 10 شهریور 1396 - 10:48 | | ارسال توسط :

راه اندازی ۲۳۰ خانه بهداشتی درمانی در مازندران

به گزارش بابل نوین، قاسم جان بابایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران  گفت: راه اندازی ۲۳۰ خانه بهداشت در مناطق روستایی، ۲۸ مرکز خدمات جامع سلامت روستایی و شهری ، ۱۴ کلینیک سلامت، ۱۲۷ مرکز بهداشتی شهری و روستایی ، ۱۴ مرکز اورژانس بیمارستانی و ۱۱ پایگاه اورژانس جاده ای از اقدامات دانشگاه علوم پزشکی مازندران […]

به گزارش بابل نوین، قاسم جان بابایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران  گفت: راه اندازی ۲۳۰ خانه بهداشت در مناطق روستایی، ۲۸ مرکز خدمات جامع سلامت روستایی و شهری ، ۱۴ کلینیک سلامت، ۱۲۷ مرکز بهداشتی شهری و روستایی ، ۱۴ مرکز اورژانس بیمارستانی و ۱۱ پایگاه اورژانس جاده ای از اقدامات دانشگاه علوم پزشکی مازندران از ۴ سال گذشته تاکنون است.

وی با ببان اینکه ۳۰۵ مرکز بهداشتی در مازندران احداث شده است، افزود: ۱۴ اورژانس بیمارستانی، ۲۵ پایگاه و ۱۴ کلینیک ویژه نیز از ۴ سال اخیر تاکنون ساخته شده است.

جان بابایی گفت: در طول چهار سال گذشته ۶۰۰ میلیارد تومان در حوزه زیرساخت ها و بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان در حوزه خدمات هزینه شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه در چهار سال اخیر ۲۵۰ هزار متر مربع به فضای فیزیکی حوزه بهداشت و درمان افزوده شده است، افزود: از این تعداد ۱۲۰ هزار متر مربع در حوزه بهداشت بوده است که دانشگاه علوم پزشکی مازندران در کشور رتبه برتر را کسب کرد.

جان بابایی با بیان اینکه بیش از هزار میلیارد تومان در بخش عمرانی و خدماتی هزینه شده است، گفت: از این تعداد بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان بخش عمرانی که نسبت به ادوار گذشته بی سابقه بوده است.

وی به افزایش ۲۰۰ تخت ویژه در مازندران اشاره کرد و افزود: تاکنون در بخش هتلینگ بیمارستانی نیز بیش از ۵۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

منبع:باشگاه خبرنگاران

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.