امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 73323
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, با شهدا, سیاسی, فرهنگ و هنر, مذهبی, مصاحبه و گفتگو تاریخ انتشار : 16 آذر 1396 - 14:32 | | ارسال توسط :

رسالت دانشجو بیداری و آگاهی‌بخشی به جامعه است

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بابل گفت: رسالت دانشجو بیداری و آگاهی‌بخشی به جامعه است، دانشجویان نماد بیداری و دانشگاه نماد آگاهی‌رسانی هستند و محدود کردن آنان عدم‌پویایی جوانان انقلابی و مسلمان جامعه را در پی دارد.

به گزارش بابل نوین، سجاد مهدی‌پور مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بابل در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد:  ۱۶ آذر نشان از بینش عمیق دانشجویان دارد، در این روز بود که لاله‌های وطن در خون خود افتادند و پیکرشان بر پای مستکبران و مستبدان همچون خیمه‌های سوخته آرام گرفت.

وی افزود: دانشجوی ایرانی در طول تاریخ معاصر اثبات کرد که نسبت به اوضاع موجود جامعه خود بینش و درکی عمیق دارد و همواره به موقع و پیشاپیش همگان واکنش نشان داده است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بابل ادامه داد: رسالت دانشجو بیداری و آگاهی‌بخشی به جامعه است، دانشجویان نماد بیداری و دانشگاه نماد آگاهی‌رسانی هستند و محدود کردن آنان عدم‌پویایی و بی‌تحرکی جوانان انقلابی و مسلمان جامعه را در پی دارد،  باید به خاطر داشته باشیم که استقلال، آزادی و امنیت فضای دانشگاه‌ها به موازات امنیت روانی و اخلاقی جامعه شکل خواهد گرفت.

مهدی‌پور تصریح کرد: سه دانشجویی که هنگام اعتراض به دیدار رسمی ریچارد نیکسون معاون رییس‌جمهور وقت آمریکا و از سرگیری روابط ایران و بریتانیا در دانشگاه تهران به شهادت رسیدند باید الگوی همه دانشجویان قرار گیرند.

وی در پایان گفت:  به تاسی از این سه دانشجوی شهید است که ۱۶ آذر را به عنوان روز دانشجو نامگذاری کردند، این روز بهانه‌ای است تا فراموش نکنیم  همان‌گونه که تعداد دانشجوان خواص ما افزایش یافتند اکنون تعهد دانشجویان  نیز نسبت به گذشته بیشتر شد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.