امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Wednesday, 1 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 66259
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 02 مهر 1396 - 9:54 | | ارسال توسط :

رسانه‌ها فقط به اخبار رسمی مجمع نمایندگان مازندران استناد کنند/نتیجه رای گیری به نفع یک فرد در مجمع صحیح نیست

به گزارش بابل نوین، رئیس دفتر مجمع نمایندگان استان مازندران تاکید کرد: رسانه‌ها فقط به اخبار رسمی مجمع نمایندگان مازندران استناد کنند. ایرج نیازآذری اظهار کرد: با توجه به اینکه اخبار، مصوبات و تصمیمات مجمع نمایندگان مازندران از سوی رئیس یا سخنگوی مجمع اطلاع رسانی می شود، علاوه بر تشکر از دغدغه اصحاب رسانه، از رسانه […]

به گزارش بابل نوین، رئیس دفتر مجمع نمایندگان استان مازندران تاکید کرد: رسانه‌ها فقط به اخبار رسمی مجمع نمایندگان مازندران استناد کنند.

ایرج نیازآذری اظهار کرد: با توجه به اینکه اخبار، مصوبات و تصمیمات مجمع نمایندگان مازندران از سوی رئیس یا سخنگوی مجمع اطلاع رسانی می شود، علاوه بر تشکر از دغدغه اصحاب رسانه، از رسانه های گروهی و شبکه های اجتماعی در خواست می شود با هدف انتقال اخبار صحیح و روند سالم اطلاع رسانی و پرهیز از هرگونه شایعه و اخبار نادرست ترجیحا به اطلاع رسانی های رسمی مجمع نمایندگان استناد کنند و از انتشار اخبار غیر رسمی خودداری کنند.

وی تصریح کرد: اخبار و مطالبی که خارج از روال پیش گفته منتشر شود مورد تایید مجمع نمایندگان نیست.

نیازآذری تاکید کرد: گمانه زنی و اعداد و ارقام اشاره شده در رسانه ها درباره گزینه های دعوت شده به مجمع برای استانداری مازندران قابل استناد نیست.

وی افزود: لازم به ذکر است در جلسه صبح شنبه مجمع نمایندگان استان پس از بحث و تبادل نظر پیرامون معرفی گزینه های پیشنهادی مقرر شد مهدی عبوری، سید مناف هاشمی و محسن نریمان با شرکت در جلسه آینده این مجمع به ارائه برنامه بپردازند و پس از آن نتیجه تصمیمات مجمع به وزارت کشور منعکس شود.

منبع:ایسنا

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.