امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 5 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 54385
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 23 فروردین 1396 - 19:50 | | ارسال توسط :

رسانه انگلیسی از ملانیا ترامپ عذرخواهی کرد

به گزارش بابل نوین، روزنامه دیلی میل در انگلیس به پرداخت جریمه نقدی و عذرخواهی کتبی از ملانیا ترامپ، همسر رئیس جمهور آمریکا محکوم شد. اتهام این روزنامه این است که مقاله‌ای درباره شغل پیشین ملانیا ترامپ منتشر کرده است. این روزنامه در این مقاله به حرفه مدلینگ که گفته می‌شود ملانیا ترامپ مدتی به آن […]

به گزارش بابل نوین، روزنامه دیلی میل در انگلیس به پرداخت جریمه نقدی و عذرخواهی کتبی از ملانیا ترامپ، همسر رئیس جمهور آمریکا محکوم شد. اتهام این روزنامه این است که مقاله‌ای درباره شغل پیشین ملانیا ترامپ منتشر کرده است. این روزنامه در این مقاله به حرفه مدلینگ که گفته می‌شود ملانیا ترامپ مدتی به آن مشغول بوده پرداخته و آن را به چیزی شبیه تن‌فروشی تشبیه کرده است.

پس از انتشار این مقاله، همسر رئیس جمهور آمریکا شکایت‌نامه‌ای را علیه دیلی میل تنظیم کرد. به گفته وکیل ملانیا ترامپ، این مقاله باعث وارد آمدن خسارات روحی و مالی زیادی به او شده است. هم اکنون برند لوازم آرایشی، بهداشت پوست و مو و عطر با نام ملانیا ترامپ در بازار آمریکا شناخته شده است.
دیلی میل روز چهارشنبه رسماً از همسر ترامپ عذرخواهی و اعلام کرد به زودی تکذیبیه‌ای در رد محتویات این مقاله منتشر خواهد کرد. دیلی میل همچنین گفت پرداخت خسارت مالی و هزینه‌های مطرح‌شده را قبول دارد. مبلغ دقیق غرامت مشخص نیست اما گفته می‌شود حدود ۱۵۰ میلیون دلار برآورد شده است.
منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.