امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Monday, 6 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 58437
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : 10 خرداد 1396 - 14:43 | | ارسال توسط :

رشد اشتغالزایی در گرو حمایت از تولید داخل است

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت:حمایت از تولیدکنندگان داخلی از سویی بر روند تولید و اشتغالزایی تاثیرگذار است و از سوی دیگر شاهد کاهش روند بیکاری در جامعه خواهیم بود.

به گزارش بابل نوین، سید راضی نوری عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛با بیان اینکه اگر اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه بیشتر از سوی دولت حمایت شوند، علاوه بر رونق در تولیدات داخلی با بیکاری و چالش هایی از این قیبل مواجه نخواهیم شد،اظهار کرد:جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهر با تصویب طرح حمایتی و اشتغالزایی مجلس شورای اسلامی در روستاها، از جمله مواردی است که باعث رشد اشتغالزایی در روستا و رفع مشکلات حاشیه نشینی خواهد شد.

نماینده مردم شوش گفت:حمایت از تولیدکنندگان داخلی از سویی بر روند تولید و اشتغالزایی تاثیرگذار است و از سوی دیگر شاهد کاهش روند بیکاری در جامعه خواهیم بود.
نوری با تاکید بر اینکه دولت باید با پرداخت مابه‌التفاوت قیمت محصولات کشاورزی، از کشاورزان حمایت و در رفع مشکلات آن ها اهتمام لازم را به خرج دهد گفت:با حمایت از تولید کنندگان داخلی ، اصلاح هزینه نهادها در بخش کشاورزی ، می توان با بازاهای جهانی رقابت کرد.
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد:کارگران با پرداخت اجاره بها و تأمین نهادهای اولیه و پایین بودن قیمت خرید تضمینی محصول، با مشکلاتی مواجهه هستند.
نماینده مردم شوش با بیان اینکه چنانچه کشاورزان از نظرمالی حمایت نشوند و نتوانند محصولات خود را با قیمت متعادل به فروش برسانند، انگیزه ای برای ادامه کار نخواهند داشت افزود:با پرداخت یارانه به نهادهای تولیدی و حمایت از تولیدکنندگان داخلی، زمینه کاهش قیمت تمام شده محصولات داخلی فراهم خواهد شد.
نوری تاکید کرد:افزایش کیفیت تولیدات داخلی از مقوله های بسیار مهمی است که باید مورد توجه مسئولان امر قرار بگیرد./ص
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.