امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 58468
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : 10 خرداد 1396 - 18:30 | | ارسال توسط :

روانخواه: استقلال نمی‌تواند فقط با اوت دستی و ضربات ایستگاهی نتیجه بگیرد/ چرا بارسلونا هیچ‌وقت مورینیو را استخدام نکرد؟

بازیکن پیشین استقلال معتقد است که علیرضا منصوریان باید نگرش خودش را در این تیم تغییر دهد.
دیدار تیم های فوتبال استقلال ایران و العین امارات

به گزارش بابل نوین، امید روانخواه درباره شکست استقلال مقابل العین و انتقادهای صورت گرفته از این تیم گفت: استقلال درمجموع فصل خوبی را پشت‌سر گذاشت و در لیگ برتر نایب قهرمان شد. من گاهی اوقات به سبک بازی استقلال انتقاد داشتم، ولی برخی فکر دیگری می‌کردند. به هیچ عنوان دنبال اهداف شخصی نیستم و اگر هم از استقلال انتقاد کردم فقط به‌خاطر این بود که دلسوز این تیم و فوتبال ایران هستم. ممکن بود سبک بازی استقلال در یکجا به بن‌بست برسد و در نهایت این اتفاق مقابل العین و در یک تورنمنت بین‌المللی رخ داد.

وی اضافه کرد: علیرضا منصوریان امسال ترجیح داد سبکی شبیه به سبک کارلوس کی‌روش را در استقلال ایجاد کند، اما همیشه شرایط بازی‌های ملی با بازی‌های باشگاهی متفاوت است. این درست است که هواداران استقلال از نتیجه گرفتن خوشحال می‌شوند، ولی آنها از تیمشان انتظار انجام بازی زیبا و تنوع تاکتیکی را دارند. استقلال معمولا روی ضعف تیم حریف برنامه‌ریزی می‌کند و این درحالی است که باید با قدرت خودش برنده شود و یک فوتبال تماشاگرپسند را به نمایش بگذارد. استقلال تا چه زمانی می‌خواهد از اوت دستی یا ضربات ایستگاهی استفاده کند؟ اگر در یک بازی تیمی به استقلال اوت دستی یا ضربه ایستگاهی ندهد آن وقت چه اتفاقی رخ خواهد داد؟

روانخواه عنوان کرد: منصوریان باید نگرش خودش را در استقلال عوض کند. هواداران انتطار دارند که این تیم از لحاظ سبک بازی هم عملکرد خوبی داشته باشد. شما دیدید که سال‌ها پیش ژوزه مورینیو در باشگاه بارسلونا به‌عنوان دستیار فعالیت می‌کرد، اما چرا این باشگاه بزرگ وقتی مورینیو در دنیا مربی مطرحی شد، هیچ‌وقت از او استفاده نکرد؟ این موضوع به فلسفه باشگاه بارسلونا مربوط می‌شود، چرا که این فلسفه با فلسفه مربیگری مورینیو تفاوت داشت.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.