امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 54048
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 20 فروردین 1396 - 12:12 | | ارسال توسط :

روحانی: فناوری هسته‌ای برای کشور یک ضرورت است

رئیس‌جمهوری با تاکید بر اینکه فناوری هسته‌ای یک ضرورت برای کشوراست گفت: چگونگی تبدیل شعار «انرژی هسته‌ای حق مسلم ما است» به یک لایحه بین‌المللی با ابعاد فنی دیپلماسی و حقوقی هنرمندی بزرگی است که توسط دیپلمات‌های کشورانجام شده است.

به گزارش بابل نوین، رئیس‌جمهوری با تاکید بر اینکه فناوری هسته‌ای یک ضرورت برای کشوراست گفت: چگونگی تبدیل شعار «انرژی هسته‌ای حق مسلم ما است» به یک لایحه بین‌المللی با ابعاد فنی دیپلماسی و حقوقی هنرمندی بزرگی است که توسط دیپلمات‌های کشورانجام شده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان صبح امروز  در مراسمی که به مناسبت یازدهمین سالروز ملی فناوری هسته‌ای با حضور نمایندگان کشورهای مختلف و جمعی از مسئولان کشوری و مهندسان هسته ای درسالن اجلاس سران برگزارشد با اشاره به افتتاح ۴۲ پروژه در حوزه فناوری هسته‌ای طی یک سال گذشته و کاربردهای این پروژه‌ها در عرصه‌های مختلف اظهار کرد: فناوری هسته‌ای برای ما یک ضرورت است و به همین دلیل است که همواره رهبری بر ادامه توسعه این فناوری تاکید می‌کردند.

وی اضافه کرد: ملت ما در طول سال‌ها با فریاد، عمل و صبر و استقامت خود می‌گفتند « انرژی هسته‌ای حق مسلم ماست‌»؛ این شعار در خیابان، توسط هنرمندان دیپلماسی به لوزان، ژنو و نیویورک منتقل شد.

رئیس‌جمهوری تاکید کرد: این هنرمندی بزرگی است که خواست مردم به یک لایحه بین المللی با ابعاد بسیار دقیق فنی، دیپلماسی و حقوقی تبدیل شود. /م

منبع: ایسنا
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.