امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 58587
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : 12 خرداد 1396 - 11:58 | | ارسال توسط :

رونمایی از ابزار ترور جدید رژیم صهیونیستی

شرکت صنایع نظامی رژیم صهیونیستی "رافائل" از موشک جدیدی رونمایی کرد که امکان عملیات ترور میدانی را فراهم می‌کند.

به گزارش بابل نوین، به نقل از العالم، شرکت صنایع نظامی رژیم صهیونیستی “رافائل” از موشک جدیدی رونمایی کرد که به نظامیان این رژیم این امکان را می‌دهد دست به عملیات ترور میدانی بزنند.

پایگاه خبری صهیونیستی “واللا” اعلام کرد که این موشک جدید، نسل پنجم موشک‌های “اسپایک” است که ارتش صهیونیستی از آن‌ها با نام “گیل” یاد می‌کند.
بر اساس این گزارش ، موشک “اسپایک ال آر ۲” یا “گیل ۲” می‌تواند به سرعت اهداف مورد نظر را از زمین و هوا هدف قرار دهد و به نیروهای پیاده نظام در اشغال شهرک‌ها -چه در لبنان و چه در غزه- کمک کند. این موشک همچنین، می‌تواند در عملیات ترور به ویژه در مواردی که اعضای گروه‌های مقاومت سوار بر موتورها حرکت می‌کنند، کمک کند.
مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از منابع آگاه خاطرنشان کرد بُرد این موشک‌ها ۵.۵ کیلومتر اعلام شده که ۳۵ درصد بیشتر از بُرد نسل قبل این موشک‌ها است؛ اما در صورتی که از هوا و از بالگردهای نظامی شلیک شوند، برد آنها به ۱۰ کیلومتر هم می‌رسد.
این موشک می‌تواند حتی در بدترین شرایط اهداف خود را به صورت هوشمند تعقیب کند و کلاهک آن مجهز به سامانه تشخیص هدف و تعقیب آن است و همچنین حسگرهای پیشرفته از نوع “اچ دی” دارد. علاوه بر این، موشک گیل ۲ می‌تواند با قدرت بیشتری تانک‌ها را در میدان‌های جنگ هدف قرار دهد./ص
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.