امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 52314
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 01 فروردین 1396 - 12:09 | | ارسال توسط :

رویکرد تعزیرات در گشت‌های نوروزی اصلاح قیمت‌ها است

به گزارش بابل نوین، محمدی رئیس تعزیرات حکومتی استان تهران با بیان اینکه طرح کشیک نوروزی هر روز حتی روزهای تعطیل اجرا می‌شود، اظهار داشت: روزانه حداقل ۱۵ تا ۲۰ اکیپ گشت به سطح شهر اعزام می‌شوند. وی در ادامه افزود: رویکرد اصلی تعزیرات از اجرای این طرح اصلاح قیمت کالاها است؛ همچنین اولویت بازرسی به تناسب […]

به گزارش بابل نوین، محمدی رئیس تعزیرات حکومتی استان تهران با بیان اینکه طرح کشیک نوروزی هر روز حتی روزهای تعطیل اجرا می‌شود، اظهار داشت: روزانه حداقل ۱۵ تا ۲۰ اکیپ گشت به سطح شهر اعزام می‌شوند.

وی در ادامه افزود: رویکرد اصلی تعزیرات از اجرای این طرح اصلاح قیمت کالاها است؛ همچنین اولویت بازرسی به تناسب هر روز تغییر می‌کند و در روزهای اولیه سال ۹۶ بازرسی‌ها از رستوران‌ها و پایانه‌های مسافربری و فرودگاه‌ها تشدید می‌شود.
رئیس تعزیرات حکومتی استان تهران اذعان کرد: گشت‌های تعزیرات در ایام تعطیل و غیر تعطیل نوروز ۹۶ در کنار سایر دستگاه‌های نظارتی به سطح شهر اعزام می‌شوند؛ همچنین به منظور جلوگیری از هرگونه تخلف و سوء استفاده، همکارانمان در دو شیفت تا پاسی از شب حضور دارند.
وی در پایان افزود: در این طرح با عرضه کنندگان کالاهای قاچاق هم برخورد خواهد شد و نسبت به ضبط کالا به ظن قاچاق اقدام می‌شود.
منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.