امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 64551
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 07 شهریور 1396 - 12:14 | | ارسال توسط :

رکود و بهره مرکب بانکی ما را بیچاره کرده است/ صنعت حال و روز خوبی ندارد

به گزارش بابل نوین، عبدالوهاب سهل آبادی رئیس خانه صنعت معدن ایران در مراسم تکریم و معارفه وزرای صنعت، معدن و تجارت گفت: توجه به تشکل ها و بخش خصوصی یکی از مواردی است که همواره مورد توجه آقای شریعتمداری بوده است و ایده تشکیل شورای عالی اصناف کشور را ایشان ارائه و اجرایی کردند. وی […]

به گزارش بابل نوین، عبدالوهاب سهل آبادی رئیس خانه صنعت معدن ایران در مراسم تکریم و معارفه وزرای صنعت، معدن و تجارت گفت: توجه به تشکل ها و بخش خصوصی یکی از مواردی است که همواره مورد توجه آقای شریعتمداری بوده است و ایده تشکیل شورای عالی اصناف کشور را ایشان ارائه و اجرایی کردند.

وی تصریح کرد: صنعت وضعیت مناسبی ندارد و شرایط از تعارف گذشته و رکود ما را بیچاره کرده و صادرات آنگونه که مد نظر رهبری است پیش نمی رود.

سهل آبادی خطاب به وزیر صنعت بیان کرد: باری که ۴سال پیش در شرایط بسیار بدتر بر دوش آقای نعمت زاده بود امروز بر عهده شما است و هنوز مسیر طولانی برای رسیدن به مقصد مانده است.

رئیس خانه صنعت و معدن ایران با اشاره به مشکلاتی که بانک ها برای صنعت ایجاد کرده اند، گفت: بانک ها صنعتگران را راهی زندان می کند و نزول و بهره های مرکب ما را بیچاره کرده است و تسهیلات زمانی به دست ما می رسد که نوشدارو بعد از مرگ سهراب است.

وی خطاب به وزیر صنعت گفت:شما به وزارتخانه ای آمده اید که ٧٠ سال نفتی اداره شده و رانت ها تعیین کننده بود اما امروز باید فکرها برای آن تصمیم گیری کنند و به نمایندگی از صنعتگران و معدنکاران آمادگی خود را برای کمک کردن جهت بهبود وضعیت صنعت را اعلام می کنم.

سهل آبادی در پایان بیان کرد: از شما به عنوان رهبرصنعتی کشور می خواهم که بخش خصوص واقعی را به عرصه صنعت بیاورید.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.