امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Wednesday, 1 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 64416
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 05 شهریور 1396 - 15:30 | | ارسال توسط :

رییس جمهور وعده های انتخاباتی خود را عملیاتی کند

امام جمعه کارون گفت: رییس قوه مجریه باید به وعده ها و برنامه هایی که در ایام انتخابات جهت رفع مشکلات اقتصادی برای مردم ترسیم کرده بود، اهمیت دهد و آنها را عملیاتی کند.

به گزارش بابل نوین، حجت الاسلام قاسم خضیراوی، امام جمعه کارون  با تبریک فرارسیدن هفته دولت به دولت مردان و گرامی داشت شهیدان باهنر و رجایی، اظهار داشت: خدا را شاکریم که شهادت شهیدان باهنر و رجایی که دشمن از آن به عنوان تهدید علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی می خواست استفاده کند، فرصتی شد برای گرامی داشت هفته دولت که دولت مردان از روند کاری خود به مردم گزارش دهند.

امام جمعه کارون در ادامه بیان داشت: هفته دولت بهانه ای است برای اینکه دولت مردان فعالیت های خود را به مردم گزارش دهند و بالعکس مردم هم اگر انتقاد یا پیشنهادی در حیطه کاری دولت مردان داشته باشند به آن ها ارائه می دهند.

رییس شورای فرهنگ عمومی کارون با اشاره به جایگاه شهیدان باهنر و رجایی در میان مردم، تصریح کرد: شهیدان باهنر و رجایی با توجه به اینکه خدمات شایانی را به مردم ارائه دادند از محبوبیت و مقبولیت وسیعی در میان مردم برخوردار شدند.

حجت الاسلام خضیراوی در تبیین جایگاه شهیدان باهنر و رجایی، افزود: شهیدان باهنر و رجایی چون به مردم و نظام نگاه انقلابی و نگاه ارزشی داشتند و به خاطر اینکه در همان مدت کوتاه دولتی که در دست داشتند خدمات فراوانی را انجام دادند، به الگویی خوب برای دولت مردان تبدیل شدند.

وی با اشاره به رای قاطع نمایندگان مجلس شورای اسلامی به وزرای دولت دوازدهم، ابراز داشت: رای قاطع نمایندگان مجلس شورای اسلامی به وزرای دولت دوازدهم، حکایت از عزم و همت بلند دولت مردان جهت خدمت رسانی به مردم است و باید این اعتماد نمایندگان ملت و خود ملت را به طور مطلوبی جلب کنند.

امام جمعه کارون اظهار داشت: ریاست محترم جمهوری جناب آقای دکتر روحانی وعده هایی را در ایام تبلیغات انتخاباتی به مردم داد و مردم هم انتظار دارند که این وعده ها به ویژه مشکلات معیشتی و اقتصادی عملیاتی و تحقق یابد تا مردم دچار مشکلات بیشتری نشوند.

رییس شورای فرهنگ عمومی کارون بیان داشت: وعده هایی که رییس جمهور برای رفع بیکاری، جذب سرمایه خارجی، تولید داخلی و همچنین پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی داده بود را عملیاتی کند و هم اکنون وقت آن رسیده است که گام های مثبتی در این زمینه ها بردارد و به وعده های خود به ویژه مسأله حل بیکاری اهمیت دهد.

حجت الاسلام خضیراوی در پایان ابراز داشت: در حقیقت مردم در اولویت رای خود به برنامه های رییس جمهور رای دادند تا اینکه به خود شخص رای بدهند پس می طلبد که رییس قوه مجریه هم به این برنامه هایی که در ایام انتخابات برای مردم ترسیم کرده بود به ویژه مشکلات معیشتی و تحقق اقتصاد مقاومتی اهمیت و آنها را انجام دهد./م

منبع: رسا

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.