امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 70657
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی تاریخ انتشار : 25 آبان 1396 - 23:56 | | ارسال توسط :

رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل از مراکز بهداشتی بازدید کرد

رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل به منظور بررسی کیفیت خدمات ارائه شده از کادر درمانی از برخی مراکز بهداشتی بابل سرزده بازدید کرد.

به گزارش بابل نوین،  دکتر سیدمظفر ربیعی رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل از برخی مراکز بهداشتی بابل به صورت سرزده بازدید به عمل آورد.

در این بازدید که به منظور بررسی میزان آمادگی کارکنان، خدمات ارائه شده و رضایت مراجعه‌کنندگان از مراکز بهداشتی شهیدرستمی موزیرج و ۲۲ بهمن انجام شد، دکتر اشرفیان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل،  موسوی مشاور و رییس دفتر دانشگاه حضور داشتند.

دکتر ربیعی ضمن بازدید از امکانات، تجهزیات و بخش‌های مختلف این مراکز بهداشتی از نزدیک در جریان روند خدمت‌رسانی به مردم و کیفیت عرضه انواع خدمات قرار گرفت و با همکاران کادر درمانی به گفت‌وگو و بررسی مشکلات مراکز و مردم  پرداخت.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل در این بازدید سرزده اظهار کرد: امکانات خوبی در مراکز بهداشتی وجود دارد که باید این امکانات را گسترده‌تر وعملکرد کارکنان بیشتر شود تا رضایت بیشتری از بیماران و مراجعه‌کنندگان داشته باشیم.

وی در پایان گفت:  جهت بررسی، بازرسی، بازبینی انجام وظایف همکاران پزشکی، دندان‌پزشکی و ماماها در مراکز خدمات درمانی بازدیدهای ادواری خواهیم داشت تا نقاط ضعف را برطرف و نقاط قوت را تقویت کنیم.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.