امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 53678
  پرینتخانه » مذهبی تاریخ انتشار : 16 فروردین 1396 - 14:21 | | ارسال توسط :

زمان داوری آثار رسیده به جشنواره «شمیم وحی» مشخص شد

زمان داوری میان آثار و محصولات قرآنی رسیده به نخستین جشنواره «شمیم وحی»، ۲۴ و ۲۵ فروردین‌ماه اعلام شد.

به گزارش بابل نوین، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین کوششی، دبیر شورای عالی قرآن شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با اشاره به فرآیند نخستین جشنواره آثار و محصولات قرآنی «شمیم وحی»، اضافه کرد: داوری آثار رسیده پنج‌شنبه و جمعه ۲۴ و ۲۵ فروردین‌ماه اجرا می‌شود.
مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی کشور با اشاره به قضاوت ۲۰ داور در آثار رسیده، ادامه داد: تاکنون هزار اثر به دبیرخانه جشنواره شمیم وحی فرستاده شده است که این آثار در رشته‌های مختلف علوم قرآنی، ترجمه کل قرآن، کتب آموزشی قرآن، کتب علوم قرآنی، طرح و پایان نامه، مقالات قرآنی، نشریات قرآنی، جزوه‌های علوم قرآنی و آموزشی قرآن، مقالات اقتصاد مقاومتی، نرم افزار و وبلاگ‌نویسی، فیلم کوتاه و انیمیشن، اشعار قرآنی و سرود مذهبی، معرق و منبت‌کاری و … است.
کوششی با تأکید بر اینکه تاکنون بیش از هزار آثار رسیده است، عنوان کرد:  بیشترین ثبت نام کنندگان در رشته‌های غیر هنری شامل کتب علوم و معارف قرآن و در رشته‌های هنری شامل خوشنویسی، معرق و منبت بوده است.
دبیر شورای عالی قرآن شهرداری تهران تأکید کرد: زمان برپایی آیین اختتامیه این مراسم متعاقبا اطلاع‌رسانی می‌شود که طی آن از منتخبان و نفرات برتر با اهدای جوایزی تجلیل به عمل می‌آید. /ص

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.