امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 32667
  پرینتخانه » اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, با شهدا, سیاسی, گالری عکس, گزارش تصویری تاریخ انتشار : 12 آبان 1395 - 16:25 | | ارسال توسط :

زنگ استکبارستیزی در مدارس بابل به صدا درآمد

همزمان با سراسر ایران اسلامی زنگ استکبارستیزی در دبیرستان شهید ثانی بابل و دیگر مدارس این شهر نواخته شد.

به گزارش بابل نوین، مراسم نمادین زنگ استکبارستیزی ویژه ۱۳ آبان همزمان با سراسر کشور با حضور محمدتقی عباس‌پور فرماندار بابل، سرهنگ علی‌اکبر محمدپور فرمانده سپاه ناحیه و همت احمدی رئیس اداره آموزش و پرورش این شهرستان در دبیرستان پسرانه شهید ثانی برگزار شد.

۱

در ابتدای این مراسم همت احمدی رئیس آموزش و پرورش بابل با اشاره به رویدادهای تاریخی ۱۳ آبان اظهار کرد: روز ۱۳ آبان با با یادآوری رشادت‌ها و حماسه‌های دانش‌آموزان در پیروزی انقلاب اسلامی گره خورده است و استکبارستیزی در این روز معنای واقعی خود را پیدا کرد.

وی افزود: شاید بتوان این روز را روز آزاد اندیشی و استیلای حقوق ایزرانیان نامید و با روشنفکری و خوش فکری دانش آموزان قبل از انقلاب این روز به روزی فراموش نشدنی در تاریخ این مرز و بوم تبدیل شد.

رئیس آموزش و پرورش بابل تصریح کرد: ۱۳ آبان روز بصیرت و آگاهی جوانان این مرز و بوم در مدارس و دانشگاه‌ها است و دانش آموزان علمدار حرکت هوشمندانه برای انقلاب اسلامی بودند که در بهمن۵۷ به سرانجام رسید و در ادامه مسیر انقلاب استمرار در پایبندی به ارزش‌ها و نکوداشت خون شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس می‌تواند همچنان ما را در مسیر اقتدار و پیشرفت حامی باشد.

۲

در ادامه برنامه محمدتقی عباس پور فرماندار بابل با گرامی داشت روز ۱۳ آبان اظهار کرد: در چنین روزی جوانان و محصلین در ایران نشان دادند پای حرف‌های امام‌خمینی(ره) و رهبر انقلاب ایران ایستاده‌اند.

وی افزود: امروز هم شاهدیم به برکت همین جوانان پرشور و شاداب کشور به سمت پیشرفت گام‌های بلندی برداشته است و تحصیل همراه با تهذیب می‌تواند در این مسیر راه گشا باشد.

در پایان این برنامه ضمن به صدا درآوردن زنگ استکبارستیزی توسط فرماندار بابل از دانش‌آموزان فعال در عرصه‌های فرهنگی و قرآنی این دبیرستان تجلیل شد.

۳

۵

۶

hasli-12-aban95

۷

۸

۹

۱۰

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.