امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 53603
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 15 فروردین 1396 - 21:29 | | ارسال توسط :

سابقه موتلفه از جمنا بیشتر است

به گزارش بابل نوین، مصطفی میرسلیم در پاسخ به این سوال که اگر جزو ۵ نامزد نهایی جبهه مردمی نباشید تمکین می‌کنید؟ تصریح کرد: ما به حق تمکین می‌کنیم و چون نیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب را نیت خوبی می دانیم از آن پشتیبانی می کنیم. مصطفی میرسلیم در حاشیه نشست انتخاباتی حزب موتلفه و در […]

به گزارش بابل نوین، مصطفی میرسلیم در پاسخ به این سوال که اگر جزو ۵ نامزد نهایی جبهه مردمی نباشید تمکین می‌کنید؟ تصریح کرد: ما به حق تمکین می‌کنیم و چون نیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب را نیت خوبی می دانیم از آن پشتیبانی می کنیم.

مصطفی میرسلیم در حاشیه نشست انتخاباتی حزب موتلفه و در جمع خبرنگاران، در مورد ائتلاف اصولگرایان گفت: امیدواریم این مسئله مطرح باشد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا میثاق‌نامه «جمنا» را امضا می کنید؟ اظهار داست: سابقه حزب موتلفه بیشتر از جبهه مردمی نیروهای انقلاب است و ائتلاف را از قبل برای موتلفه امضا کردیم.
میرسلیم همچنین در پاسخ به این سوال که اگر جزو ۵ نامزد نهایی جبهه مردمی نباشید تمکین می‌کنید؟ تصریح کرد: ما به حق تمکین می‌کنیم و چون نیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب را نیت خوبی می دانیم از آن پشتیبانی می کنیم.

منبع:فارس

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.