امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 56680
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 20 اردیبهشت 1396 - 9:01 | | ارسال توسط :

سارقان زورگیر با ۱۵۰ فقره سرقت در مازندران دستگیر شدند

سارقان زورگیر با 150 فقره سرقت در مازندران دستگیر و روانه زندان شدند.

به گزارش بابل نوین، سردارسید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی استان مازندران در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران جوان ، از شناسایی و دستگیری دو سارق به عنف و کشف ۱۵۰ فقره سرقت خبر داد.

وی گفت: با توجه به وقوع چندین فقره سرقت به عنف و زورگیری در سطح شهرستان های استان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت .

فرمانده انتظامی مازندران افزود: ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان با تشکیل تیمی مجرب و با همکاری عوامل پلیس آگاهی شهرستان نور با انجام اقدامات فنی و بررسی صحنه های سرقت با تحقیقات از مال باختگان دریافتند، سارقان با استفاده از یک دستگاه خودرو سواری آزرا اقدام به زورگیری و سرقت می کنند.

سردارسید محمود میرفیضی افزود: ماموران پلیس آگاهی با دریافت این اطلاعات و استفاده از شگرد های خاص پلیسی دو تن از سارقان حرفه ای را شناسایی کردند.

وی گفت: با شناسایی متهمان ، اقدامات ویژه انتظامی و پلیسی برای دستگیری آن ها در دستور کار تیم های عملیاتی پلیس آگاهی استان و شهرستان نور قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی قضائی در عملیاتی غافلگیرانه، خودروی متهمان را حین تردد در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان نور متوقف و سارقان زورگیر را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران گفت: متهمان در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس ضمن اقرار به بزه ارتکابی درشهرستان نور و شهرستان های همجوار به ۱۵۰ فقره سرقت و زورگیری در سطح استان مازندران و استان گیلان اعتراف کردند.

سردار میرفیضی افزود: این افراد همچنین به سرقت کارت عابر بانک و کف زنی از شهروندان با تهدید سلاح سرد و فرار با دو دستگاه خودرو وانت پیکان و سواری آزرا اعتراف کردند، متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.